büyümüş serpilmiş affetmedim

BEN EVİN TEK ÇOCUĞUYUM ANNEM ETLİ BUTLU KADINDIR BENDE KENDİMİ BİLDİM BİLELİ ETİ BUDU YERİNDE KADINLARA HASTAYIM ANNEM NORMAL BOYLU BALIK ETLİ HAFİF GÖBEGİ VARDIR AMA İRİ GÖĞÜSLÜ DOLGUN KALÇALI VE YUVARLAK YÜZLÜ DOLGUN DUDAKLIDIR PEDER BEN 10 YAŞLARINDAYKEN ÖLMÜŞ BABAMDAN KALAN VE DEDEMDEN KALAN EMEKLİ MAAŞIYLA ANNEM BENİ BÜYÜTTÜ BABAM ÖLDÜKTEN SONRA HEP ANNEMLEOkumaya devam et

şişman türbanlıyla kaynanamı affetmedim

Benim hikayemin içerisinde geçen isimler birebir doğru ve gerçektir bu olay benim başımdan 1 hafta önce geçti annem 36 yaşında kumral 1,72 boyunda kilosunu bilmiyorum boyu ile kilosu orantılıdır neyse hikayeme geçeyim ben İstanbul da babamla beraber pazarcılık yaparak hayatımızı geçindiriyoruz .babam çok aksi bir adamdır anneme en ufak bir hatasın da bağırır öfkelenir sinirlrnirdi.Okumaya devam et

bacımı affetmedim siktim bile

Hep aklımdaydı selin. Hep rüyalarımda ve fantazilerimin içindeydi. Yaklaşık 5 sene böyle geçti. Hep fırsat bekledim. Hep onunla sevişmek istedim. Bir gün olacağını biliyordum. Ve oldu. Kardeşim selin ilgimi çekmeye başladığı zaman 16 yaşındaydı. Bende 18 yaşındaydım. Selin yaşına göre çok olgun ve diriydi. Bu annemin hollandalı olmasından kaynaklanıyor galiba. Selinin mükemmel irilikte göğüsleri veOkumaya devam et

müşterim nermini affetmedim

merhaba okuyucu arkadaşlar ben hünkar size bizim güzelliksalonda tanıştığım nerminle olan bir yaşadığımı anlatmak istiyorum güzellik salonu kardeşimindir ben yazarım şairim kendim 33 yaşındayım bi cumartesi gelin başgelmi yogunudu kardeşim beni çağırdı yardıma bende olur dedim ve gitim sabahtan bu aradada nermin ordaydı ben fazla müşterilere görünmem neyse ben yakışıklıyım takım giyerim hep buda beniOkumaya devam et

bakıcı kızı affetmedim

10 yıllık evliyim.Kocamla bir partide tanışmıştık.O anı dün gibi hatırlıyorum.Arkadaşlarla doğum günümü kutlamaya bir bara gitmiştik.4 kişi deli gibi eğleniyorduk.Müzik bizi çoşturmaya yetmişti.Çılgınlar gibi dans ediyorduk.O sırada bana hafif çekingen bakan bir çift göz fark ettim.Beni süzüyor,sonra gözlerini çekiyordu.Başka taraflara bakar gibi yapıyor,daha sonra tekrar beni izliyordu.Birinin beni izlemesi içimi gıdıklıyor,kendimi tuhaf hissediyordum.Yavaş yavaş banaOkumaya devam et

pompacıydım affetmedim

pompacıydım pompaladım..:)) Merhaba hikaye severler daha önce sizlerle paylastığım Liseli Hatunumm adlı anımın tutması üzerine bi anımı daha sizlerle paylaşmaya karar verdim.. izmitten serdar ben 23 yasındayım… hikayeme gelince..askerden yeni geldiğim sıralar kriz nedeniyle iş bulmam biraz zaman aldı ve izmit merkez \’de sonunda petrolde pompacı olarak işe basladım şimdiye kadar yaptıgım en sevdiğim tekOkumaya devam et

gülcanı affetmedim

Ben 19 yaşında ankarada yaşayan bir gencim. Anlatacağım hikaye geçtiğimiz kış başımdan geçti.karşımızda gülcan adında cillop gibi bir manita otururuyordu.fazla uzatmayalım.soğuk bir kış günü üşüdüm ve eve girmeye karar verdim.apartmana girdim tam kömürlüğün önünden geçiyordum.bir baktım bizim karşı komşu soba yakacakmış kovayı dolduruyor. Hemen yanına gittim.önümde domaldıkca götü kabak gibi ortaya çıkıyordu.arkasına geçtim beni farkettiOkumaya devam et

otelde tanıştım ama affetmedim

Merhaba ben 25 yaşında Hafif esmer uzun boylu ve yakışıklıyım. Bir gün üniversiteden 2 arkadaşımla tatile Çanakkale\\\’de bir otele gitmiştik; Gelibolu tarafında bir oteldi. Biz kaydı yaptırdık sonra otelde 2 gün kaldık. Sonraki gün şehrin merkezinde iskeleye gittik. Geziniyoruz biz. Bütün kızlar kısa şortlarla geziyor. Ben bacaklarına bakmaktan gözlerimi alamıyorum. Neyse sonra döndük otele. BizOkumaya devam et

ayçayı affetmedim

herkese merhaba.benim adım engin, 182 boyunda oldukça yakışıklı biriyim. daha önce yazmıştım, bu ikinci hikayem. geçen sene alanya ya tatile gittim. Otele yerleşip biraz dinlendim. Kalktığımda hava kararmak üzereydi bir şeyler atıştırmak için restorana indim. yemeğimi yedim kahvemi içerken bir bayan gelip fotoğramı çekermisin diye sordu. tabi neden olmasın dedim.ama burada değil havuzda çekermisin dedi.Okumaya devam et