askımın kuzenı

Tatil dönüşünde sevgilimin kuzeninin evinde kimsecikler yoktu ve bütün geceyi yolda geçiren bizler uyku sersemiydik.Süper bir tatilin sonuda o sabah ayrılıp herkes evlerine gidecekti.Otogardan çıktığımızda Aşkımın kuzeni Hülya bizde hiç kimse yok gelin kahvaltı edelim son kez sonra dağılırız evlere diyerek bizleri davet etti.Hülyanın evi sevgilim olan selen in hemen üst katındaydı. gizlice çıktık Hülyaların evine ve kahvaltı öncesi Selen eve inip bi duş alıp geleceğim dedi ve gitti.Bu arada biz tatile 4 işi gitmiştik diğer arkadaşımız ise Merve idi ve o otogardan oraya çok yakın olan evine gitmişti.Neyse evine duşa diye inen Selen duştan sonra bir an rahatlamakiçin uzandığı yatağında sızmış tabi yol yorgunluğu da var.Bir süre bekledikten sonra kahvaltıya çağırmak için Hülya Selenlere indi ki uyuyan sevgilim Selen e kıyıp ta uyandıramadığını söyleyeren kahvaltı masasına geri geldi.Kahvaltı sonrasında bende Hülya da mayışmıştık artık ve öylece PC nin bulunduğu Hülyanın odasına gidip sızdık.Kendime geldiğimde Hülya hala yuyordu ve 10 dk kadar uyuyabilmiştim ben.Yatakta uyuyan ise sevgilimin kuzeni Hülya idi.mini eteği açılmış tatilde bronzlaşan teni inanılmaz görünüyordu bembeyaz külotu içinde.dayanamayıp gidip yanına onu öperek uyandırdım ıyandığında önce gözlerini kocaman açarak bir hayret ve korku duysan artık ben onun ellerini ve ayaklarını kilitlemiştim. Dudaklarından öperken kaçırıyordu dudaklarını ancak elimi o tatlı kadınlığından içeri sokmaya çalıştığımda sırılsıklam olduğunu anladım. Artık biliyordum ki onu da çok hoşuna gitmişti bu durum.Hemen kilodunu indirip bacakları arasına girdim sulanmış amı henüz koklanamış bir gül gibiydi ve boynuma dediler gibi sarılmıştı. içine girmeye çalıştım ancak çok dardı ve bakireydi.ufak gidip gelişlerle önce iyice alıştırdığım kadınlığına şimdi daha rahat giriyordu ve Hülya artık yarı acıdan yarı zvkten inliyordu ve artık altın vuruş zamanı gelmişti. ;)alışmış olan amına iyicek yüklendim ve amından boşalan pembe sıvı sıcaklığını hissettiriyordu bana kuzen artık benim olmuştu.Kızlığının ozulmasının verdiği pişmanlık amındaki hafif yanma onu sessizce ağlatıyordu.çok sürmeden onutatlı dille hiçir şey olmadığına ve gayet güel bir ilişki olduğuna ikna ettim ve Selen gelmeden 4 kez daha onunla seviştik ve boşaldım.şimdiyse birbirimizi görnce hep o gün aklımıza geliyor ve ben artık ev boş olduğunda 2 gün sevgilimi eve atıyorsan 1-2 gün de kuzen geliyor ve 2 hatun arasında mekik dokuyorum.ama itiraf etmeliyim ki kuzenin etli dolgun amını yalamakta içie girmekte çok çok daha zevkli.

aşkımın dul akrabası

merhaba altadanlar.com sakinleri ben hikayemde size sevdiğim kızın akrabasıyla olan ilişkimi anlatacağım. ben 30 yaşında normal yapıda biriyim benim yanımda stajerlik yapan perihana aşık olmuştum onların evine gitme gelmelerin sonunda annesini kardeşlerini ve akrabalarını tanımaya başlamıştım. içlerinden biri vardıki 3 sene önce boşanmış dul amca kızı adı melek 28 yaşında esmer güzeli tanıştık ve ben numarasını aldım bir gün işyerimdeyken bi msj geldi senin işyerinin önünden geçiyorum çok yakışıklı görünüyorsun die. baktım melek atmış bende msj attım o gun bir çok kez msjlaştık sonun da senin karın çok şanslı dedi biraz o şanstan sende tatmak istermisin dedim oda evet dedi ama perihan duymaması şartıyla dedim tabiki dedi. ertesi gün benim eve götürdüm vaktimiz azdı kanepeye oturduk ben konuşurken yaklaştım ve dudaklarını öpmeye başladım karşılık verdi ateşli şekilde öpüşüyorken birbirimizi soymaya başladık memeleri küçüktü yatağa götürdüm öperek boynundan memelerine oradan amına geldim daha dokunmadan amının suları akmıştı yalamaya başladım o da dayanamadı ve 69 oldu benim yarağımı aldı ağzına dişleri değiyordu oda kalın olmasından dolayı yarım saat kadar birbirimizi yedikten sonra üstüme çıktı ve içine aldı bi kadında bu kadar çok suyu ilk defa görüyorum daha gireli az bişey olmuştu boşaldı yatak ıslandı bende o suları hissedince dayanamayıp boşaldım. bir sıgara yaktık ikimiz ortak sigara içtik biraz sonra o yarağımla tekrar ağzına aldı kaldırdı. bu sefer ben üste çıktım içine girdim gidip geliyorum o kadar çok ses çıkarıyorki komşular durumu çakacaklar die korktum altımda yılan gibi kıvranıyordu 15 dk kadar girdikten sonra ağzına tekrar verdim boşalmaya başladım dışına akan meni görmedim ne varsa yutmuştu sonraki günler daha uzun vakitler bulduk ve çok eğlenceli zaman geçirdik halada geçiriyoruz konyadan hoş güzel vakit geçirmek isteyen arkadaşları bekliyorum

aşkımın acısı

Merhaba arkadaşlar ben cenk. 20 yaşindayım. Bundan 4 sene önceydi . dershanenin gezisine katılacaktım. Bu geziye can atmanın tek sebebi çocukluk arkadaşım hatta lise aşkım İsa nın da bu geziye katılması. Liseye başladığım ilk yıllarda erkeklere ilgi duymaya başladım. İsa da ilk aşkımdı. İsa uzun boylu, iri yapılı , yakışıklı bir arkadaştır. Beraber futbol okuluna giderken beraber soyunup giyiniyorduk. Ozamanlar saatlerce onu izlerdim. O dönemlerde fark ettim İsaya aşık olduğumu. Neyse biz geziden önce İsayla sözleştik aynı odada kalcaz diye. Ben de evde karar verdim o gece İsa ya açılacaktım. Ve o gece fırtınayı koparacaktım. Bunun verdiği heyecanla gidip valizimi hazırladım. Hususi o gece için aldığım mini etekleri , jartiyerlerimi, tangalarımı valize koydum. Akşam otobüse gittim ve yolculuk başladı. Kış yolculuğu yapacağımız için battaniyeleri örtünüp yola koyulduk. İsa yolculuk boyunca uyudu ben ise yolculuk boyunca alttan onu elledim. Uykusunda hissetmiş olacakkki sik bayrak direği gibi olmuştu. İsa uyandığında varmamıza az kalmıştı. Esnerken ayağa kalktı. Derken ani frenle yüzüm onun kurduğu çadıra çarptı. Çok heyecanlanmıştım. Gece olmuştu otele geldiğimizde. Oda da ikişer kişi kalabiyorduk. Fakat bizim odada yatak bir taneydi ve çift kişilikti. Otele girip yerleştikten sonra dışarı çıkıp geldik. Gece geç olmuştu isa ben banyo yapcam dedi. Yanımda soyunup yarıçıplak banyoya girdi. Bende önce kapı deliğinden baktım . sonra içimdeki garip dürtüye dayanamayıp vaktin geldiğine karar verdim. Soyunup tangamı , jartiyerimi ve mini eteğini giyip banyoya girecektim. Fakat İsa arkası dönük yıkaniyordu. Yani sikini görmedim. Yanımda vazelinde yoktu. Ama bunları umursamadan içeri daldım. Beni o şekilde görünce şaşkınlığını gizleyemedi. Elleriyle sikini kapattı. Üzerimde liseli kız eteği ve jartiyerim vardı. Sen neden böyle giyindin dedi. Dudaklarına yapışıp seni seviyorum dedim. Durumu anladı. Ellerini kalçalarıma attı. Yavaş yavaş okşadı. Onun sikini hissetdiğim an başımdan aşağı şimşek caktı. Korktuğum başıma geldi. Çünkü siki en az 22 santimdi ve benim sikimin iki katı kalındı. Telaş yaptığımı görünce beni öperek sakinleştirdi. Tuttu elimden içeri götürdü beni. Yatağa atıp baksırın önündeki delikten çıkardığı yarrağı ağzıma verdi. Vakumlayarak emdim.o Bayağı tecrübeliydi belli ki , fakat benim ilk deneyimimdi. Sonunda ağzıma boşaldı. Sonra gelip yanıma oturdu. Elini tuttu. Ve onunda benden hoşlandığını fakat benimle sadece cinsel ilişki kurabileceğini anlattı. Kabul edersem benimle görüşmeye devam edeceğini anlattı. Tamam dedim. Aşığım ben sana ne istersen yap dedim. Ardından elini bacaklarımda dolaştırmaya başladı. Heyecandan ölecektim. Hayallerimin adamı ile birlikte olacaktım. Elini yavaşça kalçalarıma attı. Sonra hafifçe tangamı çıkardı. Sonra bacaklarımı omzuna aldı. Ardından ıslak sikinin kafasını dayadı. Ben korku ve aşkla gözlerine baktım. Korkudan benim sikim yavru kuş kesilmişti. Yavaş ol demeye kalmadan sikini içeri kökledi. Ben acıdan yırtınırken o zevkten köşe oldu. O Git gel yaparken acıdan gözlerimden yaşlar geliyordu. Beni o acıyla evire cevire sikiyordu. Sonunda göt deliğime boşaltı. Eteğini çıkarma dedi. Tamam dedim sarmaş dolaş uyurken. Acıyla uyandım. Meğerse sabaha karşı beni uyurken sikmeyi planlıyormuş. Acıdan ellerim tutmuyordu. Neyse ki deliğim genişletmişti. Eteğin altından git geller devam ediyordu. Derken sırtına boşalmıştı. Sabah öğretmenler o bağırtıların nerden geldiğini soruyorlardı. Üstünden 4 sene geçti. Evliyim ve isa hala boş zamanlarında beni arabaya atar. Okuduğunuz için teşekkürler.