internette tanıştıgım azgın dul

merhaba adım ali yaşım 24 ızmırlıyım 10 gun once basımdan gecen bir olayı sızlerle paylaşmak ıstedım ben 2007 yılından beri okey programlarına takılırım okey oynamayı severım o yuzden yani……. bir gun okey oynarken su ısmınde bı bayanla tanısdık 2 ay fılan olmustukii su benım tlf numaramı ıstedı tlfonda 3 ay kadar konustuk sona benı ıstanbula cagırdı camda gormustum onu ama canlı bır gordum afet hemen benı evıne goturdu ıcerı gırer gırmez dudaklarıma yapıstı bende onun kalcalarını oksuyordum yatak odasını sordum ılerde solda dedı kucagıma aldım kucagımdada rahat durmuyordu dudaklarımıa kıtlenmıstı odaya gırdım onu yatagın ustune attım uzerındekı badısını cıkarttım goguslerını yalamaya basladım sona etegını sıyırdım kırmızı tangası vardı seftalısını yalamaya basladım cıldırmıstı sacımı yoluyodu yeter kocacım sok artık 3 yıldır yaraksızlık basıma vurdu fılan dıyodu ben bu sozlerı duydukca dahada cok yalıyodum kılıtorısını cıldırmıs gıbı altımdan cıktı baksırımı cıkartıp benım yarragımı yalamaya basladıı sonra benı yataga ıttırdı ve ben sırt ustu yattım ustume cıktı amına soktu yaragımı ve zıplama basladı cıldırmıs gıbıydı onun halını gordukce ben dahda fazla azıyordum ve cok gecmeden ıcıne bosaldım bırer sıgara yaktıkk ve bonyaya gıttık banyoda benım 20 lık tekrar haraketlendı gotten ıstıyorum dedım olmaz dedı ama ben gotunu yalamaya basladım bır surew sonra tmm sok gutume senın olsun parcala gotumu kocacım dıye ınlemeye basladı yarragımın kafasını soktum ılerı dogru kactıı belınden tuttum bır kokledım banyoda ınannılmaz bır cıglık yankılanmaya basladı daha sonra acının yerını zevk almısa benzıyordu ınlemerı benı cıldırdmıstı ve gotune bosaldım bonyo yaptık ve cıktık

dul siken 2

Merhaba benk boran 25 yaşınada yakışıklı bırıyım istanbul avrupa yakasında oturuyorum. Bahsedeceğim hikaye değil tamamen gerçektir. Ben işim gereği antebe gitmiştim daha önceden istanbulda tanıştığım evli bayan arkadaşım buraya taşınmıştı ve bana yolun düşerse uğra demişti bende öyle yaptım. Iyiki    uğramişim. Fazla uzatmıcam buluştuk ve benı bir eve götürdü daha girer girmez pantolununu çıkartıp sikime yapıştı tabi bende azdığımdan olacakki elimi amının içine nasıl koyup çıkartmışım çığlıkla kendime geldim bana elini değil sikini istiyorum diye bağirip bacaklarını açtı bende 20    lik kazığımı sokup baldırlarından kendime doğru çekmeye başladım 5 dakika öyle bir tempo vardıki ikimizden ter yerine sanki su akıyordu. .    çok sert bir sikiş olmuştu daha sonra çevirip kendime domalttım (en sevdiğim pozisyon bu) taşşaklarım götüne vurdukça 7. 4 şiddetinde    sallanıyorduk. Böylece 10 dakika kadar devam etti ve çıkartıp göğüslerinin tam ortasına boşaldım ikimiz yorgunluktan yatağa attık kendimizi öylece uyumuşuz kalktığımızda onun heryeri morarmıştı ama mutluydu. Sizde mutlu olmak istiyorsanız [email protected] Com. Adresime yazın bekliyorumGönderen: boran
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

dul manikürcü çok ateşliidi

slm arkadaşlar ben de yeni üye oldum bu siteye sizin bu yazdıklarınızı okurken bende yazim dedim başımdan geçen bir olayı.. adım kenan 23 yaşındayım istanbulda yaşıyorumm bayan kuaförüyüm birgün iş ilanı için manikürcü geldi ve işe başladı buarada ismi serap ben bu serap ı görgrür görmez içimden ben bunu sikmem lazım dedim:)) ve ilerleyen günlerde yakınlık oldu aramızda serapcım akşam çamlıcaya gidelimmi 2,3tane bira içeriz sobet ederiz dedim ilk başta ıh mıh etti ama kabul ettii neyse akşam oldu ben arabayı hazırladım gtik muabet felan derken geç oldu baya sonrada evine bırakmadan tantuniciye gitikk bişiler atıştırdık evine bırakırken beni bi kaptı dudaklarımdan hiç beklemiyodum apaladım birden sonra tam inicekti bu sefer ben yapıştım dudaklarına ve evine gitti yarın çalışırken ben müşteriyi bırakıyorum bi ufak operasyon yapıyorumm oo boştayken kucama oturruyoo sikimi eliyo idi bu sırada müşteri de beni bekliyo fön için:))ama ben bi türlü müşterinin karşısına çıkamıyorumm sikim dinamit gibi olmuştu 42 derece ateş basmıştı havale geçirecekti nerdeyse:))neyse fazla uzatmayalım yoksa bitmez:)) ve yarın benim iş yeri eve yakın oldundan eve gidip gelmem lazımdı beneve giderken serapcım nereye dedi bu arada beni acayip kıskanıyoduya aşkım ben gelyorum dedim oda bana beni kapının önünde bekle dedi bende bişiy anlam veremedim az ilerde beklemeye başladım neyse buda izin almış işten yanıma geldi hayrola cnm ne oldu dedim y bişi yok dedi bize gidelim dedi onun evide yakın idi iş yerine bende olur hayatım dedim.ama aklımda sex sikiş sokuş yoktu:)neyse eve girdik cnm sen rahatına bak dedi bende olur dedim tv açtı felan sen takıl bende üstüme rahat bişiler giyim dedi bende ok dedim bu arada benim akbil bastı yani (jeton düştü:)benim yarak alevlenmişti yine yanardag gibi olmuştu serap baktım yanıma geldi yanyanaidik yatakta göz göze geldik ve ve benim dudaklardan bi kaptı koprcaktı nerdeyse bende boş dururmuyum hemen alta aldım deliler gibi yiyişiyoduk üzerinde siyah sütyen ve siyah tanga vardı ben fantazi olsun die ilkbaşta çıkarmadım üstünü hala deliler gibi sevişiyoduk bu arda ben amcınını okşuyodum amı alev alev yanıyodu elim yanıcak idi:)ben artık icrata geçmeliydim ve ayaga kalktım oda kanepe de idi bana karşı domaltım tangasını batı tarafa yani sol tarafa kaydırdım amı kaymak gibi idi yeni yıkamış ve yeni agda yapmış belli idi cilop gibi bal dök yala a.g oo muhteşem am yalanmazmı idi ben bende dildarbeleri ile klitoris bölgesine dakikada 2,000 darbe vuruyodum:))) dilimle ve artık amının suları aktını anladım zevklenmişti aşkım hadi sok diyodu ama ben sokarmıyım çıldırıyodu nerdeyse beni dövecek ti sik beni diebende ona ayak yapıp ya hadi gidelim geç kaldık işe dedim beni bi çekti kendine yapmasan bidaha yapamazsın dedi bende saglam dur aşkım dedim ve sikimin kafasını oo igne deligi gibi olan götüne sokmaya çalışıyodum ama girmiyodu benim kobra bide baktım orda dolabın üstünde jöle vardı azcık sürdüm deligin çevresine ve içine bide benim sikimin kafasına sürdüm jöleyi kerata yakışıklı oldu :))ileri geri yaparken yavaş yavaş giriyodu serap ise ahhhh ohhhhh ııııııııı die ses çıkarıyodu ilk defa sana veriyorum degerini bil diyodu bende bilirim tamam dedimve dibine kadar yerleştirdim içinee bu zevkten bayılacak gibi idi bende aşkım senin eski kocan benim kadar seni sikebiliyomu idi dedim yokk nerdeee a.g gavatı dedii:)bende göte vurdukça odanın içi yakınlaşıyodu lablablab die hzıma alamdım hala boşalamamıştım göt ten çıktım oo cilop gibi amını sikim şimdi dedim ve bacakları aldım omuza tüfek omza yani kalçalırından tutum odabeni tutu öle bi griyodumki içine nerdeyse daşaklar bile girecektipat pat pat die taşaklar am ve götün arasında oo kavisli yere çarpıyodu yani orası daşakların yaylası:))ben yatım bu sefer oo çıtı üzerime zıplamaya başladı ben oo mühteşem gösüslerinden tutum okşuyodum üzerimden indirdim ya yatrıp sikmeye başladım hala boşalamamıştım geç boşalıyorum ben çıkardım sikimi amcından azına verdim dibine kadar alamıyodu ama dişleriyle sanki koparcak gibi saxo çekiyodubende benim yanardag patlıycak gibi oldu çıkardım azından ayakta kanepe dogru domaltımm oo muhteşem götü yine sikmeye başladım ve bi taraftanda amcını parmaklıyodumm oo artık boşalmıştı ben ise davam bi 5 daka kadar yine gitim geldiim içine bi boşaldım oluk gibi çıkardım iinden bacaklarına hep sperm aktı sikimden çok yorulmuştuk ve çekyata sikim amının üzerinde 5 daka soluklandık ve o vaziyete birer sigara içtik üstümüzü giyip işe gitikk ben bu serapı 3,4 kere daha siktim sonra başkasıyla evlendi bütün mutsuz bayanlar mutluluk için msn adresim:: ) ulaşın pişman olmaszınızz oköbür msn adresim::[ ]ama sadece sex için :))))))) herkese ii geceler

dul tanidigimiz

mrb ben kırıkkalede oturuyorum. hemen hikayeye girmek istiyorum.bunlar yasanmıs ve gercektir.bizim akrabamız bir kız vardı. adı nuriye . o evlenecekti ama evlenmeden once evlenceği erkekle yatmış kızlığını bozdurmuştu ona . sonra birbirlerini beğenmemişler ama bozuludugu için nuriye onunla evlenmek zorunda kalmış. evlenip evlenmez hemen bosanmıslar zaten. onların köyünden bir kaç yiyecek falan gelmiş bize. onun ailesi de zaten köydeymiş. evde tek başınaymıs. ben onları almaya gittim. ondan cok hoslanıyodum. zaten onu arzuluyodum… onu hayal ederek mastırbasyon yapıyodum. işte hayallerim gerçekleşebilirdi. bana kapıyı actı. kapıda üstünde sadece bornozu vardı dus alıyomustu. sonra bana dedi gec içeriye otur sen dedi ben dusumu alıyım onları ayarlar veririm sana dedi. ben içeri geçtim. benimki kalktı hemen. sonra banyoya girdim. ellerim kirlendi yıkayacam perdeği kapat dedim oda kapattı perdeği. sonra perdeği azcık araladım off… cok süper fizik boyle gorulmedik daha 23 yasında… bir kez vurulmus amı daha taptaze. sonra beni farketti. hemen soyundum orda. ne yapıyosun falan demedim hemen dudaklarına yumuldum.sonra benim aleti azına verdim. cok güzel yalıyodu porno yıldızları gibi… sonra tutup kollarından yatak odasına goturdum. orda iyice heryerini yaladım… sonra sikimi amına yerleştirdim. geçirmeye basladım ah uh ohh. diyodu. bacaklar omuza pozisyonundan domalttım. nasıl sokuyorum anlatamam. zevkden delirdim. sonra tekrar bacaklar omza getirdimbu sefer got deliğine sokacam…bi iki kere zorladım yok girmedi. sonra evden kremi buldum iyice surdum sonra zorladım girdi.ilk kez ben sokmustum onun gotune sonra git gel git gel içine akıttım. sonra beni optu ve atesimi sondurdun dedi. evden tek basına olunca artık hep sikişiyoruz….

çıldrtan dul

aynı apartmanda oturduğumuz bir dul kadın vardı beni çıldırtıyordu onu düşünüp her zaman 31 çekiyordum. bir gün evde tekti ve bana dışardan kebap yaptırmamı söyledi yemeği yaptırıp geldiğimde kapıyı çaldım ve altında şort vardı içeri gel dedi o yemeği yerken bende bacaklarına bakıyordum beni farketti yanıma geldi hemen amını elledim ve seni sikmek istiyorum dedim bununla öpüşmeye başladık daha sonra bunu yatağa attım amını yaladım ve sokmaya başladım 2 postadan sonra domaltıp götten sokmaya başladım daha sonra canım istediğinde yanınıa gidip onu sikiyordum

dul cerenin takıntısı oldum 1

SELAM ALDATANLAR OKUYUCULARI HEPİNİZİ SAYGII SEVGİYLE SELAMLAR BU FIRSATI BİZLERE VEREN ALDATANLAR.COM YÖNETİCİLERİNE TEŞEKKÜR EDER HİKAYEME BAŞLAMAK İSTİYORUM.GÜNLERDEN PAZARDI DÜKKAN KAPALIYDI HATIRLARSANIZ TESİSATÇIYDIM EVDE TV İZLİYODUM TELEFON ÇALDI ARAYAN BİZİM DUL CERENDİ Bİ ARKADAŞININ İŞİ OLDUNU EVDE TADİLAT YAPACANI SÖYLEDİ HAZIRLANIP CERENİN EVİNE GİTTİM ÖLE Bİ KARŞILADİKİ BENİ KOCACIM DİYE İÇERİ GİRDİM Bİ KAHVE İÇTİM BEN ZATEN AZMIŞTIM BİRAZ ÖPÜP PARMAKLADIKTAN SONRA BERABER ÇIKTIK CERENİN ARKADAŞINI YANINA GİTTİK İŞ ÇOK YORUCUYDU BENİM VERDİM FİYAT FAZLA GELDİ GALİBA ARKADAŞININ ADIDA BUSEYDİ BENİM FİYATIM BU DEDİM VE CERENLE ÇIKTIK HA BU ARDA BUSEDE MANYAK BİŞEY YA O AN CERENİ UNUTTUM BANA VERMEZMİ DEDİM BİZ CERENLE SAHİLDE TURLADIK BİRAZ SONRA BENİM EVE GEÇTİK MALUM BENDE EVDE TEK YAŞIYOM GÜZELCE YEMEK YAPIP YEDİK Bİ CD KOYDUM BİDE ŞARAP AÇTIK CERENLE KAFAMIZ 1 MİLYON OLMUŞTU DANS EDERKEN ALTAN ELLERİM İŞ BAŞI YAPMIŞTI BEN UFAKTAN CERENE YUMULMAYA BAŞLADIM ÜZERİNDE MİNİ ETEK VE ASKILI BULÜZ VARDI ETEGİN ALTINDAN ELİMİ ATIP AMINI OKŞAMAYA BAŞLADIM HEMEN SULANMIŞTI BENİMKİ KAZIK GİBİYDİ EŞOFMANIMI ÇIKARDI 69 OLDUKL AMINA DİL DARBELERİ ATIYORDUM ZEVKTEN UÇUYODUK ZATEN ŞARAPTA ÇARPMIŞTI BEN HEMEN CERENİN ÜSTÜNE ABANDIM VE BACAKLARINI AYIRDIM HADİ KOCACIM AMIM ÇÖLÜN SUYU ÖZLEDİGİ GİBİ SENİNKİNİ ÖZLEDİ DEDİ AMI ÇOK DAR OLDUGUNDA YAVAŞCA SİKİYODUM BAŞINI SOKUNCA Bİ OOHHHHHHHHH ÇEKTİKİ BU BENİ DAHADA TAHRİK ETMİŞTİ SONUNA KADAR GÖMDÜM KAMIŞIMI GÖGÜSLERİMİ AGZIMA ALIP ADETA YİYORDUM 15 DAKKA GİT GEL YAPTIKTAN SONRA İÇİNE PATLADIM AZ SONRA ODA KASILMAYA BAŞLADI VE BOŞALDI SONRA DUŞ ALIP EVE GİTTİ OGÜN ÇOK GÜZELDİ ARTIK ESKİSİ KADAR ABAZALIM KALMAMIŞTI NERDEEYSE HERGÜN SİKİYORDUM CERENİ UNUTMADAN DAHA CERENİN ARKADAŞI BUSEYİDE SİKTİM TLFONUMU ALMIŞTI YA ARADI HEM İŞİNİ YAPTIM HEMDE MALI YEDİM HER TÜRLÜ KAZANDIM YANİ OGÜN ………….EGER SİZDE SEXSİN DORUKLARINA ÇIKMNAK İSTİYORSANIZ HER TÜRLÜ SİKŞİ VAT BENDE BEKLİYORUM DUL BAYANLAR LÜTFEN CİDDİ OLANLAR EKLESİN PİŞMAN OLMAZSINIZ [email protected]İL.COM BEKLİYORUM İYİ AKŞAMLAR HERKEZE BOL SEX DİLİYORUMBİDAKİNE SİZE CERENLE BUSEYLE YAŞADIKLARIMI ANLATACAM DUL CERENİN TAKINTISI OLDUM 2 BEKLEYİN BAY

dul aşçı

mrb ben 23 yaşında 1.79 boyunda biriyim hikayem dul ama çok çekici aşçımızla ilgili 41 yaşında 2 kızı olan nazlının 3 yıl önce kocası ölmüş ogün bugündür yarak yüzü görmemiş. benimde inanılmaz şekilde olgun bayanlara ilgim var. neyse bigün yemek yaparken onunla açık şekilde konuştum zor olmuyo mu kocasız falan diye oda sevgili aradığını söledi şakayla karışık ama bi bakışı vardı sanki beni yicekti. neyse bigün lavaboda elimi yıkayayım dedim sırtı bana dönüktü götü çıkık ve kışkırtıcıydı. baktım düşüyormuş gibi yapıp götünü benim önüme dayadı 1-2 dk öyle kaldıktan sonra doğruldu benimki kazık gibi oldu ve o bunu farketti yanlışlıkla oluyormuş gibi birkaç defa yarağıma elledi. sonra ben fazla duramadım ertesi gün sohbet açıldı mutfakta seninle evlenen yandı dedi. bende noldu çok mu çirkinim dedim

dul meleğim

merhaba hikaye severler ben konyadan hakan 30 yaşındayım. arkadaş ortamındayken bi bayanla tanıştırıldım eşinden boşanmak üzereydi 28 yaşında 1,60 boylarında 55 kilo güzel kalçası vardı. bir gün işyerimden geçerken gömleğimin yakışıtığını yazmış msj da bende karşılık verdim bi çok msj dan sonra ertesi gün evimde buluştuk adı melek ti güzel bi dans müziği vardı kaldırdım bi süre dans ettikden sonra öpüşmeye başladık bi anda hızlandık ve üstümüzde hiç bişey kalmadı yatakda buldum kendimi gögüsleri küçük ama çok güzel kalçaları vardı amı sürekli suluydu ilk önce 69 yaptık dişleri benim alete değiyordu daha bi hırslandım üstüme çıktı içine aldı bende gögüslerini yalayıp ısırmakla meşgüldüm çok hoşuna gitmişti titreyerek boşaldı sıra bana gelmişti bende dizinin üstüne durdurdum o güzel kalçalarını sıkarak içine girmeye başladım o sesleri düşündükçe deli oluyorum içine bi güzel boşaldım ama yok tu boyle bişey daha önce bu kadar ateşli sevişeni görmedim cıplak olarak yanıma yattı korkuyorum dedi sana bağlanmaktan o günden sonra defalarca görüştük bir defasında arkadan da verdi o kadar güzeldi ki her defasında alamam kalın diyordu ama aldı çok hoşuma gitmişti defalarca arkadanda yaptım. şimdi ayrıyız yanıma onu unutturacak bi arkadaş bulurmuyum bilmiyorum iyi günler

inanılmaz fırsat dul

selam aldatanlar.com okuyucuları geçen yazdığım hikayemden sonra beni bayağı bir ekleyen oldu bunlardan birisi istanbulda bana yakın semtlerden birinde oturan dul bir bayandı, msn de 2 günlük görüşmemizden sonra birbirimize güvenebileceğimize kanaat getirdikten sonra buluşmaya karar verdik, istanbulu bilenler ataköy sahildeki ido durağının orada bulunan sahildeki kafeleri bilirler onlardan birinde randevulaştıktan sonraki gün orada buluştuk, minyon tipli 170 boylarında 65 kilo ağırlığında son derece bakımlı ve 35 yaşındaki selda ile buluşmamızda çok heycanlandım, oturup bir şeyler içip konuştuktan sonra selda tamam olabilir deyince anlaştık ve akşam evinde buluşabileceğimizi söyledi, akşama daha çok vardı ve ben seldayı yalnız bırakıp gitmek istemiyordum isterse akşama kadar gezebliceğimizi söyledim oda kabul etti, ben her fırsatta kalkan penisimi indirmeye çabalıyordum ama seldanın gözünden kaçmıyordu arada dudağından öpüyordum bana akşam ateşli geçecek sakin ol enerjini harcama diye yatıştırmaya çalışıyordu, akşam hava kararmaya başlayınca taksiye binerek seldanın evinin bulunduğu k.çekmeceye gittik selda evin bir sokak arkasında indi ve bana 10 dakika sonra kapıya gelmemi söyledi bende 10 dakika oyalandıktan sonra apartman kapısına giderek dairesinin zilini çaldım üst katlarda oturduğu için asansörü çağırdım ve yukarı çıktım, kapısına vurmaya kalmadan kapı açıldı içeri girdim ama girerken dudağına yapışıp çoktan öpmeye başlamıştım o ise yavaş olmamı hikayemdeki gibi kontrolün ilk başta kendisinde olmasını istediğini söyledi. oturup birşeyler içtikten sonra beni yatak odasına götürerek kendi eliyle soydu ve kendiside soyundu,69 pozisyonuna geçerek o penisimi yalarken bende amını yalıyordum bu şekilde ikimizde birerkez boşaldık,bana sakin ol dyen selda biraz dinlenmeden sonra yatakta sevişirken eliyle penisimi okşayarak tekrar kaldırmaya çalışıyor ben ise kulak memelerini ısırarak memelerine gelmiş o dolgun göğüslerini yalıyor ve ısırıklar konduruyordum bana sırt üstü uzanmamı söyleyerek eliyle kaldırmış olduğu penisimin üsütüne oturup zıplamaya başladı bend ekalçalarımı kaldırıp indirekek ona sokup sikiyordum selda boşalmaya başlamıştı ama ben hala boşalmamıştım tam sikimi içinden çıkaracakken ben seldayı tutup ters çevirerek üstüne çıktım ve altta kalan seldanın amındaki sikimi kökleyip çıkarmaya başlayarak hızlıca sikmeye başladım selda altımda inliyor ve boşalıyordu,bende bir kaç gel gitten sonra seldanın içine boşaldım, yatakta uzanıp kaldıktan sonra duş almak için bamnyoya gittik güzel bir jakuzisi vardı ben tekrar seldayla sevişmeye başladım ve sikimi kaldırdı bu sefer jakuzinin içine oturduk ve selda sikimin üstünde inip kalkarak beni boşalttı kendisinin kaçkere boşaldığını bilmiyorum,sabaha kadar bir kaç kez daha siktim ve apartmanda kimse uyanmadan sessizce ayrıldım. gerçekten ciddi evli,dul,bekar bayanlar (karısını beraber sikebileceğim çiftler) msn adresim:

dul zemzem

slm ben çorumdan mustafa 19 yaşında bir gençim zemzem teyze ise 32 yaşında bir kadın geçen sene karşı komşumuz mehmet amca ölün ce karı o evden çıkmak istemedi karşımızda oturmaya devam etti çocukları ali abi askerde olduğu için ewde her zamn tek başında kalırdı dul olmata kolay olmayan bi şey yaraksız dünya nedir bilmeniz lazım. bir gün zemzem teyze bveni ewleri,ne çağırdı yeni koltuk alımış onları yerleştirmek için beni çağırmış bende yardım etmek amacıyla yanına gittim evin içine girdik zemzemin üstünde kırmızı buluz altında bol bir etek vardı koltukları yerleştirmeye başladıkca dolmalmayada başladı zemzem teyze benim küçük ğlan haretetlenmeye başladı zemzem teyze oturp dinlenelim de di bende kabul etim ben oturdun oda kola almaya mutfağa gitti geldi birden dengesini kaybedip kucağıma oturu ver di kola imiziin üstüne de dökündü babna dediki abili abinin şortları var giy istersen birini benim oda giyebilirisin dedi bende olurdedim getirdi ben soyundum birden oda nın içine girdi beni çıplak gördü bende dayanamaıyıpp hemen yatırdım yatağın üstüne sikişmeye başladık akşama kadar sonra 6 kere başalmışım her gün tekrarlıyoruz artık 1 tanewde çocuk aldırdık iiiiii siişimeler