komşum semra

ismim murat 170 boyunda kara yağız 33 yaşında bi gencim 10 yıllık evliyimneyse hikayeme başlayayım yeni bi mahalleye taşınmıştık denizli içinde ilk 5 – 6 ay misafir ağırlamakla geçti ve sonra eşim memleketine ailesinin yanına ziyarete gitmişti çocuklarla beraberben se iş gereği evde kalmıştım normalde annemlerde kalır yer içer yatardım ama şeytan dürttü ve ilk akşam eve gittim soyunup dökündükten sonra tam tv karşısına geçmiştim ki kapı çaldı.önce açmak istemedim nasılsa komşular hanımın evde olmadını biliyolar diye sonra atlet klot otururken komşumuz dul semrayı salon kapısında beni seyrederken buldummeğer hanım anahtarı bırakmış semra hanıma çiçekleri filan sulasın diye nasılsa murat gelmez annesinde kalır çiçeklere bakan olmaz diyesemra ise geldimi pencereden görmüş bi ihtiyacın varmı diye kapıyı çalmış açmayınca da anahtarla içeri girmiş beni o halde görünce önce duraksadı sonra yarım ağızla bi ihtiyacın varmı diye gelmiştim ama kusura bakma falan dedi ben de apar topar yanımda duran eşohmanı üstüme geçirip semra hanım bi dakika valla iyiki uğradın bi çay demlede içelim karşılıklı dedimgeri döndüğünde beni toparlanmış görünce olur dedi. zaten yanlız yanlız oturulmuyo evde bende sıkılmıştım iki lafın belini kırarız dediçayı ocağa koyup yanıma geldi hanım annesine gider demişti senin için ama geldini görünce şaşırdım falan diye konuya girdibende napim hanım evde olmadı mı eve giresim gelmiyor aslında bekarlık bana göre değil demiştim ki lafı ağzımdan aldıhiç sorma benim herif kazada öldünden beri 3 yıl geçti çocuk ta olmadı biliyon allahtam kalan mallar hatrısayılır bi yekün tutuyo da kiralar miralar geçim sıkıntısı çekmiyorum yoksa çoktan evlenmiştim bende yeniden ama yinede zor falan derken başladı yakınmaya kocasızlık zor hele bu devirde genç yaşta dul kalmak daha da zor herkes yicek gibi bakıyo dediben de bul birini evlen dedim yok ya o kadar dükkan ev kiralar kocaya ne ihtiyacım var ki dedipeki o iş dedim yani cinsel açıdan bi problem yok mu dedim sorma tek o problem işte dedi sonra sır tutarmısın dedi evet dedim ev bekle deyip gitti eveinekarşıda oturuyo iki dk. sonra elinde bi çanta ile döndü bu ne dedim ve çantayı açıp içindekileri çıkarmaya başladı bü ikinci kocam dedi biraz küçük sayılır bi vibratör çıkardı sonra ikincisi o biraz daha büyük ve en son da kemerli bağlamali titreşimli son vibratörü çıkardı bu en iyisi kemerinden yastıklara bağlıyom titreşimi de açtım mı ama rahmetlinin yerini hiçbiri tutmuyo falan derken mutfağa gitti çaya bakmaya demleyip geldi ama benim konuştuklarımızdan sonra sertleşme olmuş ve eşohman çadır kurmuş farkında değilim görünce güldü ve çay olana kadar ben bi eve gidip üstüme rahat bişeyler giyim dedi ve gittigeri döndüğünde gördüğüm manzara tam manası ile mükemmel di zaten kapıdan girmesi ile içeri afrodizyak bi koku yayılmıştıince tül gibi bir hecelik iç çamaşırları belli oluyodumutfaktan çay ve bardaklarla içedi girip masaya bıraktı ve ilk sözü şu oldu sen bekar ben bekar bize başkası ne bakar çıldırmıştım bişeylerin olacağı gün gibi aşikardı çaylardan ilk yudum la birlikte evden getirdiği ballı üzüm ve cevizli kekten yiyorduk rahmetli çok severdi bu keki dedi sevilmez mi dedim adam bu keki yedimi sabaha kadar uyumaz dedimbakalım sen napcan dedi bende ne yapacağım sana bağlı dedim nası yani dedi ya sen bu gün beşinci kocayıda görecen yada ben sen gidince duvarlara tırmancam dedim birinci şık daha mantıklı diyince soluğu yanında aldım dudaklarımız birleşmiş dillerimiz dans etmeye başlamıştı zaten pek bişey olmayan üstümüzdekileri çıkarmak çok sürmedive 69 olmuştuk ne kadar sürdü hatırlamıyorum ama komşular duymasın diye tv nin sesini de açmıştık çılgınlar gibi birbirimizi yiyoduk evet resmen yiyodukkadın ölülerle uğlaşmaktan canlısına hasret öyle yalayıp yutuyodu öyle emiyodu ki belim değil beynim bile boşalıyodu amını ve bacaklarını yeni temizlemiş kaymak gibiydi insan yalamaya doymuyodu ki yalvarmaya başladı hadi sok aşkım kocacım sok nolursun dayanamıyorum yeter demeye başladığında yerimi aldım zaten ağız suları ile kayganlaşan yaragı vibratör yemekten bıkmış ama geçirmem zor olmadı ama girmesiyle birlikte kasılması bir oldu bi taraftan sıkıştırırken içinde bir taraftan da kaygan bi şekilde girip çıkmaya başlamıştım 10 – 15 dk kadar gidip geldikten sonra bir hışımla boşaldım ki sormayın her tarafımız titredi.ikimizde çıplak bi şekilde çay kek ve sigara molası verdik kısa bi süre sonra banyodaydık birbirimizi yıkayıp tekrar yalamaya başladık ki ne zaman çıkıp banyodan ne zaman yatağa geldik hatırlamıyorum tekrar başlamıştık ki ö büyük olanı da arkama sok deyince şaşırdım meğer ikisini bir yapıyomuş zaten hemen salondan vibratörü getirdim ama bunu önden benimkini arkadan dedim hiç itiraz etmedi önze amına bi sokup am suyu ile kayganlaştırdığım yarağı arkasına sokmam da zor olmadı alışkın dı vibratörü de eline verdim kendisi sokup çıkarmaya başladığında ter içindeydik nekadar sürdü bilmiyorum ama bi önden bi arkadan derken kan ter içinde ikinciyi de boşalmıştımve sabaha kadar kaç defa oldu saymadım ama gün ışırken uykuya dalmıştık ikimiz de o gün iş yerini arayıp izin aldım ve gün boyu devam ettik akşam saat 5 – 6 gibiydi ikimizin de mecali kalmamıştı ve evine gitti o gittikten sonra uyumuşum sabaha zor kalktım nerdeyse o gün de geç kalacaktım iş yerinde de serseme dönmüştüm ama akşam yine geleceğini bildiğimden red – bull ları amıştım yanıma şimdi her fırsatta devam ediyor ilişkimiz başka semtlerdeki evlerinden birini sattı ve bizim daireyi satın aldı kira da vermiyoruz eşim de öğrendi ilişkimizi ev ve kira sayesinde ses çıkarmıyor hatta bazen kuma gibi yemekten sonra yatmaya karşı daireye geçiyorum şimdilik herşey yolunda herkes memnun hayatından herkese bol sexli günler msn adresim ( not : tamamı yaşanmış gerçek olan hikayenin sadece isimleri takmadır herkesin özel yaşamına saygı)

olgun komşum ve arkadaşı

merhabalar sevgılı okuyucularım ben 25 yasında ankarada oturan bekar bır gencım bızım mahallede oturan komşumla basımdan gecen bır anımı paylaşmak ıstıyorum bızım ust komşular almancıydı ve tasındılar oturdukları evı kıraya verdıler yenı gelen kıracılarda emıne teyze ısmınde cok guzel bır bayandı ılk gormemle bakışlarımı ustunde yogunlaştırdım oda bana bakıyordu neyse bellı bır zaman gectı aradan aıle ıcı ılşkılerımız cok guzellestı hergun bızdeler beraber yemek yıyoruz beraber oturuyoruz kocası yaslıydı yanı anlıyacagınız karısını memnun edemıyordu bellıydı bu emınenın bakışlarından bellıydı zaten bana bakışları benı bıtırıyordu cok ıstıyordu bunu anlamıştım ama nasıl fırsatını bulup acılacaktım bunu dusunuyordum bırgun eve erken geldım evde kımseler yoktu aklıma bıranda emıne teyze geldı cok heyecanlanmıştım bıraz oturduktan sonra kapı caldı oda benım geldıgımı gormuş olmalıkı hemen asagıya ındı kapıyı actıgımda yuzunde belırgın gulumsemeyle merhaba dedı ve annen evdemı hayırdır dedım hıc canım sıkıldıda evde dedı ıcerıye gel dedım ben ne gune duruyorum dedım olmaz dedı sen gel bıze kek yapmısım dedı bende canıma mınnet hemen kabul ettım evıne cıktık ve oturduk bu arda benım bakışlarım dolgun kalcalarındaydı oda bunu farkındaydı kek ve cay getırıp oturdu yemeye basladık bana sen evlenmıyecekmısın dedı neden dedım kısmet evlenecegız tabıı dedım arkadasın varmı dedı hayır yok olmasını ıstermısın dedı ısterım dedım nasıl bı arkadas ıstersın yanı yaslı olmasını cunku onlar benı cok etkılıyor dedım anladı tabii eee bul bır tane kendıne nerde bulmkı dedım soyle bır etrafına bak dedı guldum ve cok heyecanlandım tabii uzanabılırmıyım dedı tabii dedım sırtımı kasırmısın dedı bana tabii ben tamam dedım bu iş oldu sırtını kasımaya basladım ve asagıya ındedı tam kalcasının ustune kadar ındım cok sahaneydı yavasca bana donup gozgoze gelınce zaten bakıslarından bellıydı yavasca dudaklarına bır opucuk bıraktım benı sertce kendıne cektı ve uzun uzun opüstuk odaya gecelımmı dedı olur dedım yaklasık ıkı aydır sikişiyoruz bırgun benı samımı bır arkadasına anlatmış arkadasını eve cagırmış benıde cagırdı ve arkadasım cok yanlız onuda rahatlat dedı sımdı ıkısıylede sıkışıyoruz davamı nı sora anlatırım baska yaslı ve olgun bayanları arıyorum adresım (erkan383)bana yazın butun 40 yasındakı bayanları beklıyorum sınırsızca sıkışmek ısteyen bayanlar olgunlar bekılıyorum

komsum ela ya daldim

Meraba ben Rana.Negelirse insanın başına dilinden gelirmiş.Aynen öyleoldu.Karşı komşum Ela birgün bize geldi.Kocasını seksi sapık olarakşikayet etmeye başladı.Kocası erotik iççamaşırları alıp giymesini veporno yıldızları gibi sikişmelerini istiyormuş. Ela da tam pasaklınınteki.Bıyık tüylerini almaz,bacakları kıllıdır,hiç mini etek ve inceçorap giydiğini dar pantolon giyip kıvırta kıvırta yürüdüğünü hiçgörmedim. Ben ise minisiz ince çorapsız dışarı çıkmam.İnce ve darpantolonu külotsuz giyip de amımın ve popomun kanatları erkeklertarafından dikizlendimi zevkten bayılırım.Demek ki Elanın kocası Cemilbey birkaç yıldan beri beni gözüyle boşu boşuna sikmiyormuş.Adamcağızınderdi varmış da bacaklarımı popomu amımı rujlu dudaklarımı dikizleyipduruyormuş. Bir gün çok mini eteğimi giydim.Parlak siyah külotluçorabımı giydim.Aşırı makyaj yaptımve Cemil’in muhasebe bürosunagittim.Elemanları öbür odadaydı beni makam odasına aldı.Çok özel birkonu konuşacağımı söyledim.Bacak bacak üstüne atarak am frikiği verdim.Ve anlatmaya başladım. Kocam Devrim beyin çok özel zevkleri vardır.Seksyaşamımıza renk vermek için grup seksi istiyordu.Sizin de benimvücudumu çok beğendiğini biliyor.Lafı uzatmadan söyleyeyim,sen beniDevrim Elayı sikeck razı mısın dedim.Güldü, Elayı ben sikemiyorum kiDevrim nasıl siksin dedi.Onu bize bırak dedim ve özel planımızı anlatıpeyleme geçtik. Bir haftalığına lüx bir kaplıca otele gittik,yan yanaoda kiraladık.Elanın içeceklerine bayan azdırıcı damla kattım anlamadaniçti.Beraber birbirimize masaj yaptık.Odada back tüylerini aldım,yüzünü temizledim…Tam bu anda kapı aniden açıldı iç maskeli adamgirdi.Birinin elinde (sahte) susturucu takılmış (sahte) tabancavardı.Bağıranı öldürürüm dedi.Ela çıplak vücuduyla titriyordu.Ben dekorkmuş numarası yaptım,ne istiyorsunuz dedim,paramızın olmadığınıkocalarımızın her an gelebileceğini söyledim. Tabanca maskeli sık sıksikiştiğim kocamın asker arkadaşı Davuttu.Öteki iki maskeliler Cemil veDevrimdi.Sesimiz tanınmasın diye konuşmuyorlardı.Davutsize zarar vermeyecağiz ikinizi de biraz sikip gideceğiz dedi veelindeki çantayı attı bunları çabuk giyin dedi. İçi süper erotikgiysilerle doluydu.İkişer takım vardı.Memeleri.amı ve götü açılmışvücut külotlu çorabını giydik.İnce uzun topuklu kırmızı çizmegiydik.Davut şimdi de orospu makyajı yapın dedi.Ben önce kendimi sonraElayı boyadım.Kocalarımızın yarakları pantolonlarından fırlamaküzereydi. Ben Cemilin yarağını çıkarıp emmeye başladım.Ela damlalarında etkisiyle ve fahişe kıyafetinin uyardığı kadınlık dürtüleriyleCemilin yarağını çıkarıp emmeye başladı.Aşırı zevk almayabaşlamıştı.Neredeyse kocamın yarağını koparacktı.Cemil hem yerağınıbana yalattırıyor hem de Elayı seyrediyordu. Ela daha fazla dayanamayıpKocamı tam soydu ve üstüne oturdu.Çılgınlar gibi zıplıyordu.Götünüyarağa dayadı yavaş yavaş oturdu.Gözlerinden yaş gelmişti ama aldığızevk daha çoktu.Sonra dördümüz toplu sekse başladık.Elayı tost yapıpaynı anda hem amdan hem götten sikmeye başladılar.Sikişi kameraya alandavutu ela çağırdı yarağını istedi ağzınz aldı. Kadın çıldırmştı.Aynıanda üç yarak birden yiyordu.Kamerayı ben devraldım. Üç erkek yan yanadikeldi Ela yarakları teker teker ağzına boşalttırdı.Her yeri spermolmuştu ama hala gözleri yaraklardan ayıramıyordu. Davut eğer bu işikocalarınıza anlatırsanız bu filmi internette yayınlarız dedi . Sık sıkgelip yine bizi sikeceklerini söyledi.Ela Davutun üstüne tekrar atladı.Yarağını yalayıp sertleştirdi ve iki kez daha orgazm oldu.İstediğinizzaman beni sikebilirsiniz hatta dört beş yarak birden istiyorum kocamiş gezisine gittiğinde sizinle kocamın yatağında sikişeceğiz dedi.Erkekler çıkınca Ela bana sarıldı beni öpmeye yalamaya başladı.Erotikkıyafetler çok güzel dedi. Otelden döndük.Ela oldukça transparangiyinmeye başladı.Plan gereği Cemil Ela ile ilgilenmeyince o üç kişiyinasıl bulabileceğimizi sordu.Hemen dedim ve aynı akşam Elayı bizeçağırdım.Cemil de numaradan o gece eve gelemeyeceğini söyledi. Elahemen fahişe kıyafetlerini giydi kocamla Davutun yarağına saldırdı.Bende cemile vermeye başladım.Ela aniden kocamın maskesini asılıpçıkardı.Tahmin etmiştim zaten,sik beni Devrim dedi.Ben de Cemilinmaskesini çıkardım. Ela Davutun maskesini çıkartmadı öyle daha çokheyecanlandığını söyledi.O gün sabaha kadar Pazar günü de akşama kadarüç erkek Elayı ve beni defalarca siktiler. Sonraki günlerde Ela başkagruplar kurdu. Artık sık sık toplu partilerimiz oluyor. Elanın başınagelenler dilinden geldi.İyi ki de geldi diyor ve şimdi tam bir isterikkarı oldu…Belki bir gün sizin kocanızı da …sizi de …ÖPTÜM YALADIM.

yenı tasınan kapalı komsum

Mrblar adım semih 1,78 boylarında buğday tenli 23 yaşında bir gencim anlatacağım olay geçen ilkbaharda yaşadım oturduğum mahalleye geçen sene mart aylarında yeni bir komşumuz taşındı aynı mahallede bende bir büfe işletiyorum yeni gelen komşumuz bir kaç gün gelip alışveriş yaptı yeni taşındığını söyleyince hoşgeldiniz falan dedim kendisi bir tekstil fabrikasında çalışıyormuş adı müzeyyen olan yeni komşum kapalı olması rağmen vücut hatları belli olan elbiseler giymesi dikketimi celbetmişti müzeyyen 1,75 boylarında normal kilolu bekar bir bayandı bir gün yine büfeden alışveriş yaparken ailesinden bahsettti kız yengesiyle beraber kalıyormuş annesi onlar köyde kalıyormuş yengeside onun yaşlarında idi ama yengesi ondan daha güzel ve seksiydi bende onunla yakınlaşmaya başladım birgün bana abisini evde olmadığını söyleyip kendilerine bir tüp isteyip istemeyeceğimi sordu bende hemen tabi dedim tüpü istedim büfeyi kapatıp tüpçüyle ben evlerine götürdüm tüpçü tüpü takıp gidince bana kalıp bir çaylarını içmememi söyledi bende hmem kabul ettim bu arada gözüm yengesindeydi çok hoştu çayı önüme getirirken gözgöze geldik müzeyyenle çok hoş kalçalrı vardı onu bir süre süzdükten sonra benimde bir an sikim kalktı konuyu değiştirip abisini ne iş yaptığını falan sordum abisi bekçiymiş geceleri bazen geç geliyormuş bu arada yengesi komşulara gideceğini söyleyip bizi yanlız bıraktı fırsat bu fırsat deyip yaknlaşmaya öalıştım müzeyyene ona yaklaşıp çok hoş olduğunu söyledim sevgilisi olup olmadığını sordum sevgilisinin olmadığını söyledi konuyu sekse getirdim biraz utarak hiç denemediğini söyledi bende çok hoşsun bence denemelisin dediğimde nasıl yani dedi fırsat bu fırsat deyip elini örtüsüne atıp başını kendime doüru doğru çektim meğer dünden razıymış birden kalkıp kucağıma oturdu sikim kazık gibi olmuştu hemen kalkıp beni yatak odasına getirdi deli gibi öpüyordu beni elini yarağıma atıp dışarı çıkardı gözleri fal taşı gibi açılmıştı sikim 19 santim ve kalındır sikimi eliyle tutup yalamaya başladı nerdeyse boşalacaktımki kaldırıp yatağa yatırdım üsütndekileri bir çırpıda çıkardım memeleri deli gibi yalıyordum ahhh oh seslerini odaını içinde yankı yapıyordu eğilip tüysüz amını ylamaya başladım ahhh ıııhh yalvarırım sik beni nelorrr diye yalvarmaya başladı altına yastık koyup götüne kendine doğru çevirdim göt deliğine dayadım 19 luk sikimi çok zorlanıyordu çantasından kreemi çıkarıp bana verdi güzelce kremledikten sonra yavaş yavaş sokmaya başladımgötü çok dardı bende birden kökledimde gözlerinden kuru yşalr kamaya başladı bağırmaya başladı elimle ağzını kapatmaya çalısırken elimi ısırıyordu daha çok zevk almaya hızlı hızlı çıkarıp koymaya başaldım diğer elimle beşik gibi sallanan memelerini sıkıyordum 3-4 dakka kadar gidip geldikten sonra götüne boşaldım hemen kalkıp üztümü giydim daha sonra bikaç kez daha denedik şimdi yengesini sikmek için onunla birlikte bir plan yapıyoruz bir daha hikayeye kadar onuda yengesinide sikecem bol sikişler sikiniz kasılmasın…
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

eski komşum

Merhaba ben Ali… Şu anda oturduğum yere yaklaşık 2 sene önce taşındım eski apartmanımızda oturur iken komşumuzun kızı aslı`ya aşırı derecede ilgi duyardım. O da bunu bildiği halde bana acı çektrmeye çalışıyordu. Tabiri caiz ise gösterip vermiyordu. Ama ben gördüğümle    de yetiniyordum. Biz evimizden taşındıktan sonra onlarda taşınmışlardı. Ben ise hala onu düşünüyordum.Bir gün cep telefonum çaldı. Açtığımda karşıdaki sesin    aslı`ya ait olduğunu anladım. Biraz muhabbetten sonra İstanbul`a geldiğini ve görüşebileceğimizi söyledi. Neredeyse telefonda boşalacaktım ve hemen kabul ettim. Bakırköy`de    buluştuk. aslı karşıdan gelirken baktığımda sanki afrodit bana yaklaşıyordu. Vücudu çok güzeldi. Otobüsle geldiği için rahat birşeyler giymişti. Yaklaştıkça göğüsleri .    daha belirgin oluyordu ve yanıma geldiğinde neredeyse yarısı dışardaydı. Bacakları ise sütun gibi…Öpüştüğümüzde ise aklım başımdan gidecek gibi oldu. Kokusu öyle güzeldi ki gözüm kara olsa oracıkta yatırıp sikerdim. Hemen bir yere oturup sohbete başladık. Sohbet havadan sudan giderken aslı    birden “Nasıl yeni taşındığınız yer güzel mi? komşularınız ve kızları güzel mi” dedi. Ben donup kaldım dediğim gibi ona olan ilgimi biliyordu ve bende birden “hayır hiçbiri senden daha iyi değil “dedim. aslı “Ooo demek öyle… Buna sevindim” dedi. Ben ise bundan hiç memnun değildim. aslı`ya “istersen kalkalım” dedim “nereye gidicez” dedi bende “bize gideriz hem annemleri falan da görmüş olursun” dedim. “İyi olur aslında” dedi ve bizim eve doğru yol aldık. Otobüste fırsattan istifade aslı`ya iyice yanaştım. Teni harika kokuyordu. kadınlık kokuyordu. kız olmadığını biliyordum. Benim bunu bildiğimi o da biliyordu. aslı benim ona karşı olan hareketlerimi görünce    muzip bir şekilde gülümsedi ve birden sikime vurdu ve kalkmış olduğunu anladı. Ben kızardım. Biraz ama sonradan bende güldüm.O kadar    iyi yalıyordu ki neredeyse…Evin önünde indik ve apartmana girdik asansörü kullanacaktık. Çağırdım, geldi ve bindik. Benim aklımda hep aslı vardı.    Neredeyse evin kaçıncı katta olduğunu unutuyordum. Asansör hareket etti. Hızla yukarı çıkarken aslı birden asansörü durdurdu. Ben şaşırdım ve bana “bak Ali benim İstanbul`a gelmemin asıl nedeni bazı ihtiyaçlarımı gidermek. Beni az çok tanırsın erkek arkadaşsız günüm yoktu. Ama yeni    yerde hiç bir arkadaşım olmadı ve ben abazalıktan neredeyse ölüyorum. Bu duygu beni İstanbul`a kadar getirdi ve senin benim hakkında ki düşüncelerini biliyorum istersen birlikte olabiliriz” dedi. Ben donmuş bir .    şekilde bakarken aslı pantolonumun üzerinden sikimi kavradı ve “baksana buda    baya abaza onun sıcak bir yuvaya ihtiyacı var” diyordu. Ben birden kendime geldim ve sikim o sırada aslının ağzındaydı. O kadar iyi yalıyordu ki neredeyse bayılacaktım. Sikimi hiç bu kadar büyük görmemiştim. İstemeden hırladığımı farkettim. Herhalde şu anda bende iyi .    yoktu. Hayalimdeki kız sikimi ağzına almış beni mest ediyordu. Ve en sonunda aslı istediğini yaptı ve beni ağzına boşalttı. Hemen    ardından eteğini ve kilodunu çıkardı ve porno filmlerde az rastlanan bir pozisyon aldık. Bacaklarını boynuma doladı ve o lokum kıvamında amı tam ağzımda idi. Dilimi soktuğuma anda aslı inlemeye başladı. .    İnlemeleri beni daha azdırıyordu. Sikim tekrar kalkıyordu aslının sıvıları çağlayan misali akıyordu. Saatlerce yalasam yine doyamacağım bir amı vardı yosmanın. İnlemeleri çığlıklara dönüşmek üzereydi ki ben hemen ağzına sikimi soktum.    Yine ustaca yalıyordu. Ve ağzıma resmen püskürerek boşaldı. aslı birden dahada ağırlaştı. Sanki kendini kaybetmişti. Hemen doğrulduk ve “sik beni .    ali nolur artık dayanamıyorum sok şunu” diyordu. Aslı`yı ilk defa yalvarır bir edayla konuşurken gördüm. Erkeğe hasret kalmanın verdiği bişeydi    bu. Bende hemen aslı`yı kucağıma aldım. Bacaklarını belime doladı ve sikimi kendi elleri ile yuvasına soktu ve işte oldu aradığım şey tam yerinde dedi. Ve bir “Ohhhh” çekti. Sikimin hepsi aslı`nın amındaydı. Sikim eriyecekti neredeyse içi o kadar sıcaktı ki    resmen acı hissettim.İçinde kalanları da iştahla emdi…Yavaşça girip çıkmaya başladım. aslı dudaklarımı neredeyse koparacak derecede öpüyordu. Bende bir taraftan amına girerken bir taraftanda göğüslerini okşuyordum. Resmen bulutların üzerindeydik. O küçük asansör bana dünyanın en güzel yeri gibi geliyordu. Uzun sürmedi .    önce aslı “Aahhh ohhhhh!!” diye diye ardından benim geldiğimi hissetti ve “sakın çıkma içime boşal sıcaklığını özledim” dedi. Ve ben aslı`nın içinde patladım beynim sikimden fışkırıyordu sanki… aslı kucağımdan indi ve sikimin içinde kalanları iştahla emdi ve hepsini yuttu. “Oooohhhh    tadını da özlemişim” diyerek ayağa kalktı. İkimizde yorgun düştük ben “istersen eve çıkalım daha sonra devam ederiz” dedim.Giyinip eve çıktık. Kapıyı çaldım. Kimse yoktu. Anahtarımla içeri girdim ev bomboştu. Buzdolabının üstündeki not ise nedenini açıklıyordu “biz çarşıdayız merak etme” diyordu Annem ile kardeşim… Ben ise sevinçten ne yapacağımı şaşırdım. Gücüm kuvvetim yerine geldi birden… Çünkü annemler yeni çıkmış olmalıydı. Biz asansörde sikişirken annemler çıkmıştı ve ben evde aslı`yla tekrar sikişebilirdim. aslı arkamdan gelerek “nooldu nerdelermiş” dedi.Bende “dışardalar ve seninle yarım    kalan işimizi tamamlamak için zamanımız var” dedim. aslı ise “tamam nasıl istersen ben zaten abazayım” diyordu. aslı`nın bu konuşmaları beni    acayip azdırdı ve kalçalarından kavradığım gibi kucağıma aldım odama götürdüm. Yolda o kısacık zamanda bile göğüslerini emmekten vazgeçmedim. Hemen soyunduk    ve ben aslı`nın pamuk amında yerimi aldım. Bızırı neredeyse bir bebek organı kadar oldu. Ben ise emdim emdim emdim… aslı    saçlarımı çekiyordu ve resmen haykırıyordu bana “hayvan herif nasıl emmek o mahvettin beni intikammı alıyorsun çok iyisin oohhhh ” diyordu.    Ben ise daha iştahlı yalıyordum ki, aslı dayanamadı ve boşaldı. Sıvıları yüzümdeydi ve çok tatlıydı. ben hemen yatağa çıktım ve    sikimi aslının ağzına vererek uzandım. aslı bana bakarak “sıra bende seni kendinden geçiricem” diyordu. “Arkamdan girmeni istiyorum…”Yalamaya başlamasıyla birlikte bunun    mümkün olduğunu anladım. Çünkü resmen içim çekiliyordu daha önce hiç böyle olmamıştım. aslı bu işi iyi biliyordu. O sikimi yalarken    bende gözlerimi kapamış yandan amını parmaklıyordum. Benim hırıltılarımı duyunca “işte oluyor daha bitmedi” diyordu. Öncekinden daha iştahlı yalıyordu ve sonunda    ben daha önce hiç olmadığı kadar fazla boşaldım. Asansördeki bunun yanında damla kalıyordu. Neredeyse vücudumdaki tük sıvı boşalıyordu. aslı da    onları yutuyordu. İkimizde yatakta halsizce yatıyorduk ama aslı`nın durmaya niyeti yoktu ve tekrar sikimi ağzına aldı. Sikim ağırıyordu artık ama    yine de kalkıyordu. Ben bile şaşırıyordum ve aslı`ya “sen gördüğüm en iyi saksocusun” dedim o da bana “biliyorum ama benim derdim o değil arkamdan girmeni istiyorum her yerimden sik beni” .    dedi. Sikim birden şahlandı ve eski halini aldı. aslı`nın amından    aldığım sıvılarla deliğini gevşettim ve sikimin kafasını dayadığımda aslı inlemeye başladı. “Ohhhh işte bu sok hadi lütfen yarım kalsın istemiyorum” diyordu. Ben kafasını soktuktan sonra yüklendim ve aslı`dan bir çığlılk geldi. Tamamen içindeydim ve çok dardı girip çıkmakta zorlandım .    ama sonradan açılıyordu ve zevk almaya başlamıştım ve aslı “evet evet işte bu sen hep yanımda ol hep sik beni noolur” diyordu. Bende bunları duydukça daha da bastırıyordum. Bu sefer deliğin sıkılığından olsa gerek ben boşaldım aslı “ohhhhh işte bu    sıcaklık için geldim istanbul`a” diyordu. Ben ise kendimden geçmiş hala girip çıkıyordum. Ve ardında aslı`da boşaldı. Ben hala içindeydim ve yatağa yığıldık. Biraz daha içinde kaldım ve çıktım. aslı dudaklarıma yapışmış bırakmıyordu ve bende göğüslerini ellerimin arasında yoğuruyordum.Toparlanmamız gerektiğini annemlerin    gelebileceğini söyledim. Duş alırsak şüphelenebilirlerdi. aslı yoldan geldiği için annem zaten onu zorla duşa sokardı. Elbiselerimizi giydik. Etrafı toparladık ve annemler gelene kadar salonda öpüştük koklaştık. Hayatımın en mutlu günüydü ve devamı da geldi.Ama daha sonra…Gönderen: Poligon
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

40lik komşum seks adına hiç birşey kaybetmemiş

Merhaba Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.27 yasinda bir gencim adım kenan boluda yaşıyorum.. ve olgun kadınlardan acayip hoslaniyorum.soguk bir kis günü dışardan eve dönmüştüm.donuste yere dusmus ve islanmistim ve elbiselerim kirlenmisti.kapiyi caldim.kimse yoktu.tekrar tekrar calinca komsumuz asuman abla 39 yasinda ve muthis bir vucuda sahip kalcaları ve gogusleri harika tam ele sıgacak tipten evinden cikti ve annemin alisverise gittigini ve anahtarın kendisinde oldugunu soyledi.anahtari almak icin gittim.beni donmus ve islanmis vaziyette gorunce iceri cagirdi.ben de gerek olmadigini evde basimin caresine bakacagimi soyledim.am israr edince dayanamadim ve girdim.evde kimse yoktu.cocukları okulda kocasi da iseydi ve eve gecdonuyordu.uzerimi degismem gerektigini ama once banyo yapmam gerektigini soyledi.o bizim eve bana yeni camasir getirmeye gitti.geri dondu ve uzerimi hala cikartmadigim icin biraz kizdi.ben de kendi evimde banyo yapmak istedigimi soyledim.ama kendi evinin soba yaktigi icin sicak oldugunu soyledi ve onun evinde banyo yapmaya beni ikna etti.aslinda ben dunden raziydim.soyundum ve banyoya girdim.daha suyu yeni acmisken asuman abla kapiyi tiklatir tilatmaz iceri daldi vedur ben seni guzelce yikayayim. dedi.tabi ben cirilciplak bir vaziyetteyim ve iki elim yaragimla dassagimi kapiyorum ve acayip utandim.Kizardigimi gorunceen senin ablanim ne utaniyosun dedi ve kovadaki tasi kaptigi gibi basladi beni yikamaya.inanmiyacaksiniz ama asuman ablayla birlikte banyo yapmak yillardir bbuyuk bir fantezimdi.neyse tasla basimdan asagi su dokuyo.tabi o dokerken ben onun am bolgesini ve goguslerini suzuyorum.tabi iki elim siki sikiya yaragimi kapatiyo.asuman ablanın uzerinde uzun bi etek vardi ve uzerine o sogukta t-shirt giymisti olgun bayanlar ekleyin msn dinamikerkek hotmail com tabi banyo sicak oldugu icin.sonra eline lifi aldi ve basladi vucuduma surmeye.benim yarak oldu iki kati.artik elimle de tamamini kapatamiyorum.ben taburede otururken asuman abla bacaklarimi liflemek icin egildi.aman allahim o goruntu gozumun onunden hic gitmiyo.egilirken etegi islanmasin diye biraz topladi ve egildi.alllaaaahıııımmm ne goreyim…altinda genis bi kulot ve amcigini tam net gorebiliyorum.cunku kulot yana kaymis.vucut renginden biraz daha koyu kulodundan tasan killi milli harika bir amcik gozlerimin onundeydi.nasil uzerine atlamadim o zaman hala kendime sasiyorum.oyle o pozisyonda en az uc dakika durdu.bi yandan lifliyor bi yandan kovadan su aliyor.uzerine biraz su sokuldu ve o harika memelerinin uclari acik secik ortaya cikti.hangisine bakacagimi sasirdim ama tabbbi ki amcigina bakiyodum.neyse birden elini yaragima getirdi yaragimi lifleyecek.ben utangsclikla asla olmazdedim.o daya ben senin ablan sayilirim sen benim kucuk kardesimsin ne utaniyon dedi ve en sonunda dayanamadim iki elimi utana utana yaragimdan cektim.Tabi kocaman olmus.asuman abla gorunce caktirmadan gulumsedi.neyse yaragimi liflemeye basladi.sonra lifi birakip sabunlu elleriyle yaragimi ovmaya koyuldu.ulan sanki ruya gibiydi be.ama inanamayacaksiniz banyoda hic bisey yapamadik.neyse banyodan ciktik.odaya girdik.icerisi sicacik soba yaniyo.baktim bi de yerde yorgan var uzerine oturdum.giyindim uzerimi orttum uzandim.tabi titreme tuttu yeni banyodan cikmisiz.asuman abla iceri girdi bakti usuyorumdur dedi. olgun bayanlar ekleyin msn dinamikerkek hotmail com ben de yanina uzanayim seni istirimdedi.geldi yanima uzandi.uzerinde hala ayni elbiseler var.uzandi ve bana sarilarak yorgani orttu.once onu bana donuktu.bacagini iki bacagimin arasina aldi ve beni iyice sardi.tabi ben de onu.cok usyorum yaulan resmen yaragim asuman ablanin amcigina surtunuyo.vallahi 3 dakika o pozisyonda kaldiktan sonra bosaldim.sonra uvalete gitmeliyim dedeim ve odadan cikip eski kulodumu giydim.neyse rahatladim biraz.tekrar odaya dondum ve yorganin altina girdim.bu sefer gotunu dondu bana.resmen o dolgun gotunu yaragima dayadi.en az 15 dakika oyle durduk.yukarı asagı surunmeye basladım. yavas yavas inlemeye basladi.aahhh o inilti sesleri beni nasil tahrik ediyodu.15 saniyede bir yavas kisik sesle inliyodu.vallahi daha fazla dayanamazdim.iniltileri bardagi tasirmisti.goguslerini oksamaya basladim.iniltileri artti.elimi eteginin altindan amina soktum.sicacikti.oksamaya basladim.sonra icine soktum.harrrriika bir duyguydu be.sonra got deligine goturdum parmakladim.oyle bi inliyodu ki…aahhh..sonra ban dondu.acayip bi sekilde yalasmaya basladik.dillerimiz adeta sevisiyordu.dilini harika kullaniyodu.beni soymaya basladi.elini yaragima attı once bi guzel oksadi ve sonra o guzel agzna aldi.bi ileri bi geri gitmeye somurmaya basladi.hayatimda boyle zevk almadigim ve bir daha ayni zevki alamayacagima eminim.sonra etegini kaldirdi.kulodunu yana kaydirdi ve yavas yavas uzerine oturdu.ilk defa bir amciga giriyodu yaragim.zevkten olebilirdim.basladi kalkip oturmaya…hic bitsin istemedim.hem inliyo hem zipliyodu.sonra tamamen soyunduk.got deligine basini soktum.sonra govdesini.ilk defa gotten yiyomus.ama bayagi zevk aldi gotten.bi yandan memelerini oksuyor yaliyor bi yandan kucagimda hoplatmaya basladim.ikinci bosalmam biraz gec oldu ama acayip zevk verdi.agzina bosaldim.yaragimi agziyla temizledi.sonra biraz oyle ciplak uzandik.biraz konustuk.benden coktandir hoslandigini soyledi. Ciddi güvenilir olgun bayanlar ciddi iseniz ekleyin msn adresim [email protected] com
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

mütevazi komşum

Merhaba bir arkadaş vasıtasıyla bu siteyle tanıştım . Burada emeği geçenlere teşekkürler.. Günlerce burada yazılanları okudum , bende kendi başımdan geçen bir anımı sizlerle paylaşmak istedim.Sevgi,saygı,aşk ve en önemlisi seks yaşamak ve yaşatmak en büyük isteğimdir. Benin en büyük tutkum    orta yaş bayanlara karşı olağan üstü bir istek duyarım. Fakat çekingen olduğum için bir türlü bu isteğimi açığa vuramıyom..Bir gün    iş yerine gelen bir telefon,adeta beni uçurmuştu. arayan komşumuz olan genç ve oldukca bakımlı bir bayan. bir kaç kez telefon görüşmesinden sonra nihayet görüşüp ve en önemlisi buluşmak için karar aldık .buluşmak için en yakın il olan ankaranın yolunu tuttuk,kızılayda .    bulunan lüks bir otele yerleştik . Lobide bir şeyler içip kısa bir sohbetten sonra odaya çıktık . hava sıcak olduğu    için duşa girmemiz gerek diyerek beraber duşa girdik ve saatlerce duşun altında seviştik, duşta iki kez doyuma ulaştık.Gecenin ilerleyen satlerinde yavaş, yavaş soyarak o güzelim tablo gözümün önündeydi tüm vucudunu ,her noktasına kadar sonunda bacak arasına bir kafamı yapıştırdım    ve dilimle o güzelim amını emdikce adeta çıldırıyordu..bu arada bende boş durmuyom ve boşalmıştım fakat içine girmeden onu zevkten    deli etmiştim. sıra gelmişti kabarık olan kuyudan içeri girmeye ve ben acele etmiyordum yavaş,yavaş girerek git gel yapmaya başladım.. ikimizdede hal kalmamıştı beraber doyuma ulaştık . bir müddet sonra beraber banyo yaptık. bu işlem sabahın ilk ışıklarına kadar devam etti    . o geceyi ve komşuyu unutmak mümnkünmü.? ben o şehirden ayrıldım şimdi istanbul`dayım ve yanlızlık çok zor bu metropol şehirde    bakımlı bir bayan gördüğüm zaman cesaret edipte merhaba diyemiyom..Gönderen: kemal
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

komşum çok güzeldi

Komşumuz Meryem teyze çok güzeldi. Ben onu düşünür düşünür mastürbasyon yapardım ve hayaller kurardım. Bir gün eve geldiğimde annem evde yoktu ve bende komşumuza anahtarı bırakmış mıdır diye kapıyı çaldım ve annem anahtarı bırakmamış. komşumuzda içeri gelebileceğimi söyledi bende içeri    girdim. Çocukları dışarıda sokakta oynuyordu. Ben oturma odasına geçtim ve televizyona bakıyordum ve içeri geldi yanıma oturdu elimin götüne deyeceği şekilde. Bu hareketi bana cesaret vermişti. Bende elimi çekmedim ve bir süre öyle oturup konuştuk ve ben sonra bir    televizyon kanalı açtım. Televizyonda artistler sevişiyorlardı bu görüntüyü görünce güldü ve kapatma dedi bende kapatmadım izledik. Bir 10 dakika .    sonra geçtiğinde birden dudaklarına yapıştım dudakları yanıyordu oda bana karşılık veriyordu eliyle aletimi okşuyordu. Bende o sırada göğüslerini açıyordum. Sonra göğüslerini açtım çok güzeldi. Ben göğüslerine bittim ve emmeye başladım çok güzeldi sonra vajinasına doğru indim ve baktım ki sırıl sıklam olmuştu ve sonra yaladım çok tatlıydı ben yaladıkça zevkten inliyordu sonra göt deliğine döndüm.Biraz dar olduğundan önce sokamadım sonra    parmağımla açıp yavaş yavaş sokarkenİnliyordu gidip gelmeler hızlandıkça daha çok bağırıyordu sonra ben boşalma anına geldiğimde aletimi çıkartıp ağzına dayadım ve boşaldım oda hepsini yuttu sonra amına yöneldim amı çok tatlıydı amına soktukça o da bende zevk alıyordum ve bakire    olmadığı için çok rahattım. Sonra daha da hızlandım ben hızlandıkça oda inliyordu ve tekrar boşalma anım geldi ve bu sefer de göğüslerine boşaldım ve sonra banyo yaptık ve artık o her gün boş kaldığında sikişiyoruz ve her sikişdiğimizde daha    fazla zevk alıyoruz. Yakında alt komşumuzu da yanımıza alacağız :))Gönderen: Your
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

komsum bana verdi porno hikaye

ben 50 yaşında bir dul erkeğim karım öleli 4 yıl oldu kendime bir hanım arıyodum bir türlü olmadı artık duramaz hale gelmiştim bu arada 20 yıllık karşı komşumla karım çlmeden önceden çök iyi komşulu idik hala öyleyiz komşum benden 10 yş küçüktür.komşumun kocası kızının yanına gitti 8 ay olmuş gelmemişti bir gün komşumla yine konuşurken kocasının gemedini söyledi yalnız çok zor oluyor ben sekiz ay dayanıyorum burnuma geldi sen nasıl duruyon dayanıyon yalnız kaç yıldır dedi bende ne yapayım mecbur kaldım işte başında ama bir türlü bir kadın bulup evlenemedim işte dedim.bani bir akşam yemeğe cağıracanı söyledi tamam dedim bende yanında bir oğlu vardı onu başka bir ilceye düğüne yolladı beni o gece cağırdı yemeğe yemek yedik beraber aynı sohbete devam ettikbana bu akşam bir iyilik yapacanı ama ilk ve son olacak dedi bende tamam dedim.bu akşamberber yatacaz seninde benimde hasretimiz bitecek dedi hemen berber kalktık doğru yatak odasına gittik loş işıklı odada 2mizde soyunduk dudakları emmeye başladım memelide emiyordum o yarağı eline kaptı elliyordu çok fena kalktığını tam büyük bir yarak oldunu söylüyodu oturdum yatağa yarağı tutamlayım 2 tutam dan sonra 43parmak kalan yerden emmeye başladı am su gibi olmuştu hemen orda yatağa yatırdım bacaklaını actım yalayarak amına geldim müthişti oda 8 aydır yarak görmüyodu ben ise 4yıldır am görmüyodum amın içine biraz soktum bakıyordu deliriyoduk 2 mizde o anda amına oturtum of of ya diyerek köklendi amına yiyordum memelerini duaklarını tam 4 yıl dı amsız hayat başlayalı hala bana sen naıl duruyon ben 8 ayda delirdim duramadım bak sende öylesin diye verdim sana hadi sik istediğin kadar bu amı bu gece dedi deliler gibi sikiştik ve içine boşaldım fışkıkca of of diyordu dinlendik oturduk yarağı tekrar eline verdim yarak olmuştu yine dim dik hemen üzerine oturdu kökledi ileri geri yapıyodu bende hemen yüz üstü dödürdüm arkadan amına yerleştidim o taşaklarla oynuyodu amın yarağını nasıl yuttu diye deliriyodu bu arada ben götünü güzel yağladım kıvama gelmişti sokacam göte hazır oldeedim oramı ellme lütfen dedi daha orası hiç ellenmedi dedi bende oranınsana daha çok zevk vereceni söyledim gönlü oldu hadi bakalım madem dedi amdan yarağı çıkrdım gibi götüne biraz soktum anam anam demeyeye başladı biti korkma dedim birazdurdum bunu sıkıca tutum birden kökledim ah ah deyip ağlamaya başladı parçaladın ya götümü okadar yarak girermi oraya işte böyle olur dedi bende hemen sırt üstü yattım onunla beraber bıraktım hadi sen artık ne yapasan yap dedim bir baktı yarak tam oturmuştu biraz kan bulaşığı olmuştu tarak göt yırtıldı dağıldı bakadiyordu sonra ileri geri yapmaya bailadı artık alışmıştı sen bu işi biliyonrmuşun deyip bana hangi deliği istiyorsan oaraya sokam diyordu yarağın üzerinde ve öyle 2 mizde boşaldık sabaha kadar sikiştik sabah ayrıldık bir yıl odu dahaben evlenemedim onunda kocası gelmşiti banada bir gecelik bir ziyafetti çok iyi geçti komşum minneetarım

komşum aynuru saatlerce siktim

Sizlere gerçekten yaşanmış bir olayı yazıyorum. Sizlere karşı komşumla yaşadıklarımı onu nasıl siktiğimi en ince ayrıntısına kadar yazacağım. Beni bu sürece dahil eden olayın başlangıcı eşimin beni telefonda arayıp karşı komşumuz hakkında çok garip şeyler gördüğünü söylemesiyle başladı. Telefonda bana galiba komşumuz kocasını aldatıyor deyince çok şaşırdım. Karşı komşumuz yüzü pek güzel olmayan ama vücudu harika olan biriydi. Evden çıkarken bazen onunla karşılaşırdık. Bana çaktırmadan baktığının farkındaydım. Komşum kapalı bir bayandı. Adı Aynurdu. Aynur genelde Dar etekler, göğüslerini ortaya çıkaran bluzlar ve yüksek topuklu ayakkabı giyerdi. Yürüdüğünde ise kalçasını bir sağa bir sola sallardı. Komşum 55 kilo ve 1.65 civarında boyu vardı. Esmer bir bombaydı diyebilirim. Erken evlenmiş şu anda 28 yaşında olan biriydi. Kocası ise çok pısırık birine benziyordu. Hiç sevmezdim arada mecbur kalınca selamlaşırdık.  Eşim onu evden bir sokak ötede birisinin arabasından inerken görmüş Aynur arabadan inerken arabadakine el sallamış eşim bu hareketini görmüştü. Bu olaydan bir hafta sonra komşumuzun kocası zeki babasının rahatsızlığından dolayı 2-3 günlüğüne Eskişehire gitti. Bir akşam eşim geçen gün o arabanın sokağın başında park ettiğini ve içinde birinin olduğunu söyleyince Aynurun bu gece kendini siktireceğini anlamıştım.   Ben ve eşim balkonda oturup olayları izlemeye başladık. Gece 11 gibi adam binadan içeri girdi. Dış kapının açıldığını anlayınca ben ve eşim kapı deliğinden aynura bakmaya çalıştık. Adam çok sessiz adımlarla ilerliyordu. Aynur kapıyı aralamış bekliyordu. Belikli çocuklarını uyutmuş kendini ona hazırlamıştı. Ben aynuru hep kapalı elbiseler içinde görmüştüm. Aynur gecelikle kapıyı araladığında  şok olmuştum. Ben ve eşim az kalsın birbirimize girecektik. O ben bakıcam diyordu ben ise ben diyordum. Aynura bakınca sikim kalkmış eşime göstermemeye çalışıyordum.  Kapılar kapandıktan sonrasını tahmin edebiliyordunuz. Eşim aynurdan nefret ettiğini söylemeye başladı. Benim içimde ise bir an önce aynuru nasıl sikebilirim diye hayal kurmaya başladım. Sanırım eşimde bu durumdan tahrik olmuştu. Biraz oturup konuştuktan sonra yatağa girdik yatakta aynurun durumunu konuştuk. Ben eşimi öpmeye başladığımda eşim elini kendi amcığında gezdirmeye başlamıştı. Bu durum eşimi tahrik etmişti. Eşimin memelerini emdiğinde eşim parmaklarıyla kendini beceriyordu. Bu arada eşim çok seksi biri müthiş kalçaları var eşimi becerirken çok zevk alırım. Yatakta müthiştir. Kalçalarına bayılırım. Eşimi arkadan becermek istemişimdir ama eşimden izin alamadığım için bu hayalime kavuşamadım. Neyse o akşam ben eşimin amcığını yalamaya başladığımda eşim hemen boşaldı. Eşim kudurmuştu. O gece Eşimi sikerken o gece Aynuru düşünüyordum. O geceki sikişimiz harikaydı.Gece 1 gibi dış kapıdan ses geldiğinde anladımki Aynur işini bitirmiş adamı postalamıştı. O gece ve tüm gün boyunca Aynur aklımdan çıkmıyordu. Aynuru sikme isteğim artıyor. Neler yapabilirim diye düşünüyordum. Eşim alış veriş için üsküdara gittiğinde evde yalnız kaldım. Yerimde duramıyordum. Aynurun çocukları binasın yanındaki parkta oynuyorlardı. Ben dayanamayıp Aynurun kapısına dikildim. Zili çaldığımda çok heyecanlıydım. Aynur kapıyı açtığında başında yazma üzerinde bir tişört ve altında dar bir pijama vardı. Selam verdikten sonra ona sizinle özel bir konu hakkında konuşmak istediğimi belirttim. Buyurun deyince içeri davet etmeyecekmisin dedim. İstemeyerekte olsa içeri davet etti. İçeri girdim. Salona geçtik kanepede oturdum. Oda karşıma geçti. Aynura nereden söze başlayacağımı bilemediğimi söyledim. Buyur deyince . sizi çok beğendiğimi öyleyi verdim. Bir an gülümsedi .sonra olmaz böyle bir şey deyiverdi. Hemen onun yanına geçtim ayağa kalkıyordu. Onu elinden tutup oturttum. İyice yanına yanaştım. Onunla  konuşmaya başladım. Onu sevdiğimi deliler gibi arzuladığımı belirttim. Aynur oruspusu ise namuslu ayağına yatıyordu. Onun kulağına eğilip dün gece kiminle sikiştiğini biliyorum. Kocana söylememi istemiyorsan beni dinle dedim. Aynur oruspusu şok olmuştu. İlkinde inkar etti sonrasında kabul etti. Bir defalık bir kaçamak olduğunu söylüyor. Kimseye söylememem için yalvarıyor aynı zamanda ağlıyordu.  Aynura iyice sokuldum önce göz yaşlarını sildim. Sonrasında kimseye söylemeyeceğimi söyledim. Aynur gülümsemeye başlamıştı. Aynurun yüzünü öpmeye başladım. Aynuru sikecektim artık elimden kaçamazdı.  Bir anda kapı zili çalınca  irkildik. Aynurun oğlu aşağıdan anne diye bağırıyordu. Ben hemen toparlandım aynurdan telefon numarasını aldım arayacağımı söyledim.1 saat sonra Aynuru cepten aradım epey bir sohbet ettik onu çok beğendiğimi onsuz yapamayacağımı söyledim. Sonraki günlerde saatlerce telefonda sohbet ettik ban sevgilisinden ayrılacağına dair sözler verdi. Arada onu markete giderken gördüğümde bende peşinden gidiyordum markette sokaklarda epey sohbet ettik yavaş yavaş birbirimize alışmaya başlamıştık. Yine bir Pazar günü onu markette yakaladım onu çok sevdiğimi onu arzuladığımı söyledim. Bana yarın sabah eşim ve çocuğuma yolladıktan sonra seni bekliyecem dediğinde sikim taş gibi olmuştu Aynur önümdeki kabarıklığın farkındaydı. Arada Aynur’u belinde sıkıca kavrayıp kendime çekiyordum. O gün iş yerini arayıp öğleden sonra işe geleceğimi söyledim. Pazartesi sabahı 8.30 gibi işe gidiyordum aynurun eşi ve cocuğu ise 8 gibi gidiyorlardı. Ben her zamanki gibi evden çıktım. Çıktığımda karşı komşum aynurun dış kapısının aralıklı olduğunun farkına vardım. Meğer kapı deliğinden beni gözetliyormuş. Ben hemen içeri girdim. Girdiğimde şok olmuştum. Aynur’un üzerinde bir gecelik vardı. Muhteşem bir şeydi. Kırmızı bir gecelikti göğüslerinin büyük kısmı dışarıdaydı. Kalçasını örten bir uzunluğa sahipti. Gerçekten müthiş bir vücudu vardı. Ben hemen onu kapıya dayadım dudaklarından öpmeye başladım. Bir elim kalçasında geziyor diğeri ise kalçasında. Bana dur dedi beraber bir kahvaltı yapalım deyince tamam dedim. Önümden yürüyerek mutfağa geçti öyle yürüyorduki kalçalarından gözümü alamıyordum. Çay koymaya başladığında ben arkasına geçip kalçalarını okşamaya başladım. Dur acele etme demeye başladı. Aynur oruspusu işi biliyordu. Benden önce kaç kişiye siktirdiğini merak ediyordum. Deneyimli bir oruspuydu. Nutfakta bulunan yemek masasına geçtim. Sandalyeye oturdum ve aynuru izlemeye başladım. Aynur buzdolabından bir şeyler çıkardığında eğiliyordu. Eğildiğinde kalçalar kabak gibi ortaya çıkıyordu. Aynur altına siyah bir tanga giymişti. Tanga sadece arkadan göt deliğini kapatıyordu. İp gidiydi. Yerimde duramıyordum. Ayağa kalkıp yardım etmeye başladım. Elimi bazen kalçasına atıyor buynunu öpüyordum. Kahvaltıyı hazırladık karşılıklı oturmaya başladık karşıma geçtiğinde memelerinden gözlerimi alamıyordum. Aynurda rahat durmuyordu. Ayaklarıyla beni tahrik ediyordu. Ben bir an önce kahvaltıyı bitirip onu sikmek istiyordum. Aynur o gün hafif bir makyaj yapmıştı. Dudaklarına kırmızı parlak bir ruj sürmüştü. Harika görünüyordu.  Kahvaltıyı yaptıktan sonra yatak odasına geçelim dediğinde artık aynuru sikebilecektim. Aynur önümde yürüyor ben ise arkasından kalçasına bakarak yürüyordum. Çok seksi bir şekilde kıvırıyordu. Yakat odasına geçtik Aynur hemen yatağa sırt üstü uzandı. Ben üstümdekileri çıkarıp çırılcıplak halde yanına uzandım o güzel dudakları öpmeye başladım. bir elimle ise memelerini okşamaya başladım. Aynur gözlerini kapamış okşanmanın tadını çıkarmaya başlamıştı. Yavaşa yavaş memelerini emmeye başladığımda Aynur inlemeye başlamıştı. Sağ elimi aynurun tangasından içeri amcığına götürdüğümde bu kadar sulanmış bir amcıkla karşılaşacağım aklıma gelmemişti. Resmen sıvısı kendiliğinden akıyordu elim ıslanmıştı. Önce amcığının dudaklarını okşamaya başladın. Elimi ammında gezdiriyordum. Aynur kalçasını aşağı yukarı doğru oynatmaya başlamıştı. Ben memelerini bırakıp göbek deliğini öpüp amcığına inmeye başladım. Tangasını kenara çekip Ammına dilimi değdirdiğimde Aynur haydi erkeğim sik beni demeye başladı. Bir çırpıda tangasını çıkardım zaten avuç içi kadardı. Karşımda yeni temizlenmiş tertemiz bir amvardı tek bir tüy bile yoktu. oruspu Aynur amcığını bana  hazırlamıştı. Hemen amcığına yumuldum. Dilimi aynurun ammına sokup çıkardığımda Aynur kalçasını havaya kaldırıyordu. Bazen baş parmağımı aynurun ammına soktum aynı zamanda amcığını emmeye başladım. Bu arada serçe parmağımı aynurun arka deliğine sürtmeye başladım aynı anda üç işi yapıyordum. Bu şekilde 4-5 dk devam ettim. Aynur o anda orgazmın doruklarına ulaşmıştı. Sıra sende deyip yatağa uzandım aynur hemen 69 pazisyonuna geçti. sikimin kafasını ağzına almaya başladı. Oruspu bu işi biliyordu. 3 yıllık evliydim eşim sikimi ağzına almamıştı. Bu çok hoşuma gidiyordu. Aynu sikimin tamamını ağzına alıyordu. Bu arada sikim 15 cm ve normal kalınlıkta insanların yazdığı gibi yalan yazmak istemiyorum. Ben aynurun ammını yalıyordum o ise sikimi sonuna kadar ağzına alıyordu. Parmağımla aynurun göt deliğini okşadığımda aynurdan herhangi bir tepki almadım. Oruspunun arkadan yarrak yediği belliydi. Parmağımı göt deliğinden yavaşça soktuğumda ohh diye inlemeye başladı o şekilde ben aynurun ağzına boşaldım aynurda orgazm olmuştu. Daha sonra yan yana uzandık. Bana dönüp harika bir sikicisin keşke seninle daha önce sikişseydim dedi. Bende seni sikmek harika dedim dudağına bir öpücük kondurdum. Aynur lavaboya geçti yüzündeki menileri temizleyip geri geldi. Yanıma uzanıp beni sike doyursana deyince sikimi Yalamasını istedim. Sikim hemen sertleşmeye başlamıştı. Aynuru domaltıp arkasına geçtim ammı kabak gibi karşımdaydı. Aynur amına parmağını sokup çıkarmaya başladı haydi sik beni deyince sikimi yavaşça ammına sokmaya başladım. Aynur harikasın erkeğim devam et diyordu. Ben aynurun ammını pompalıyordum bazende kalçasına tokat atıyordum. Ammına sikimi sokup çıkarınca işeret parmağımı aynurun göt deliğine yerleştirdim Aynur kalçasını oynatmaya başlamıştı oruspunun hoşuna gidiyordu.Bu şekilde yaklaşık on dakika devam ettim. Sonrasında imiz beraber boşaldık. Yarım saat dinlendikten sonra o beni sırt üstü yatırım sikimin üstüne oturdu. Kulağıma eğilip..ben atımın üstüne oturdum.. şu anda gezintiye çıkıyorum dedi.. o şekilde ikimizde orgazm olduk.. 1-2 saat dinlenip beraber yemek yedik. Ben aynura beni amma doyurdun ama ben senin kalçalarına hayranım seni göt deliğinden sikmek istiyorum deyince..aynur bana dönüp hiç teklif etmeyeceksin sanıyordum..dediDolabı açıp hemen bir krem getirdi. Hemen domaldı bana dönerek önce dilini sokup gevşetmen lazım sonra kremleyip sikersin dedi. Ben hemen aynurun götünü öpmeye yalamaya başladım artık dayanacak halim kalmamıştı sikimi ve deliğini kremleyip okşamaya başladım sikimi yavaşça aynurun arka deliğine soktum. İlk defa bir kadını arkadan becerecektim. Aynur oruspusu bu duruma alışıktı. Hiç zorlanmadan içine aldı.. ben 4-5 dakika gidip geldim. Sonrasında göt deliğinin derinliklerine patladım.. gerçekten harikaydı..Beraber duşa girdik yıkandık. Sonrasında giyinip apartmanda kimseye görünmden işe doğru gittim. O gün patrondan fırçamıda yedim ama aynura değerdi.Şu anda aynurla ayda 1 veya 2 defa sikişiyoruz işi sıkı tutuyoruz yakalanmamaya çalışıyoruz. Ha bu arada eşim aynurdan nefret ediyor..gizlilik prensiplerine bağlı olmak şartı ile arkadaşlık kurabileceim bayanlarla görüşebilirim mail adresim [email protected] bekliyorumİsim : AnurMail : [email protected]