Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 003185800225

sanaldan gercege fevkalade

slm güzel sitenin güzel insanları iki defa daha başımdan geçen olayı anlatmış umarım begenmişsiniizdir.bu anlattacagım gerçek başımdan geçen bir olaydır. bir oyun sitesinde tanıştıgım mersinli bir bayanla uzun zaman sanalda chatleştik. konuşmalarımız hep seviyeli bir biçimde sürdü.10 günlük yaz tatilimi mersinde geçirmek için otelde yer ayırttım. kendisini arayıp benden bişey istermisin diye sordum.benim gelmemin yeterli olacagını söyledi.ve hafta sonu cumartesi günü anlaştıgımız yere sahilde buluşacagımız yeri söyleyerek o günü beklemeye kovuldum. ve o gün gelmiş içimde hiç sexle ilgili bir şeyin geçmediği gibi sadece onu gerçek olarak merak etigim için sadece görmekle oturup sohbet ederek geçirmeyi planlıyordum.telde bana buluşacagımız yeri tari ederken sahilden ayrılmış. yol kenarında arabamla saga sola bakarak telefonla konuşan bayan arıyordum nihayet banu yu görmüştüm. arabayı park ettim. yanına gittim. öpüştük adının banu degilde derya oldugunu. yanında iki bayan arkadaşınında oldugunu söyleyim arkadaşlarının yanına gittik. sahildeyiz üzerine havlu sarmıştı. onu çıkarınca muhteşem vucudu meydana çıktı.arkadaşlarıyda sexsiydi. ben gözümü onun vucudundan alamıyordum. bişey yapamacagımıda tahmin ederek sadece süzmekle yetinmeye çalışıyordum.beraber denize girdik. ellerimle vucuduna dokunuyor kendimden geçiyordum.yüzünü okşuyor suyun içinde gözüne su girmesin diye ama okşarken suyun içinde sikim taş gibi oluyordu. arkadaşlarıyla bi güzel muhabet ve akşam yemegi yedikten sonra türkü bara gittik orda deryayla bi güzel sarmaş dolaş olduk.yakışıklılıgım ve sıcak kanlılıgım sayesinde arkadaşları beni çok sevmişlerdi. türkü bardan iyice bi iççip kafaları güzel edince. paça içmeye gittik. ben ve derya sanki 10 yıllık sevgililer gibi sarmaş dolaşız. ben onlardan ayrılıp otele gidecegimi düşünürken. arkadaşlarından biri tanıdık bir arkadaşının pansiyonun oldugunu bu gece beraber kalacagımızı ve planlarının öylle oldugunu söyledi.ve pansiyona geldigimizde 2 oda istediler iki bayan bir odaya ben ve deryayı bir odaya bıraktılar saaat gec 2 diönce o duşa girdi. sonra ben girdim. ikimiz aynı odadayız ben dururmuyum sırtı bana dönüktü. ben sırtını yalamaya başladım. belinden havluyu sökünce içinin geçtigini fark ettim. ve uzun bir süre öpüştük. gögüslerini yalarken saçlarımı sıkıyor derin derin ohhhhhhhh lar çekiyordu. aşagılara inip amını yalamaya başladım çok harika bir amı vvardı. ve sonra 69 pozisyona geçtik durmadan deliler gibi yalıyordu.uzun süreli sexs yaptıgımdan kolay kolay boşalmıyorum. 25 dk ben onun amını o benim sikimi yaladı. elimle göt deligini yokluyor önceden götünden sikildiği belliydi. onu sırt üstü uzatıp haifçe nemlenen götüne dayadım sikimi.ben götten sikmeyi çok severim.am yalamayı karşımda ki insana zevk vermesini iyi bilirim, ben deryaya git geller yaparken götünden dha önceden göttünden sikilmesine ragmen aletim sayesinde acı çekiyordu ve onun cektigi acının verdigi zevkle götünün içine boşaldım. ve götünden çıkam spermlerimi ellerimle amına götüne sürdüm. o banyoya girdi yıkanıp çıktı bende girdim yıkanıp çıktım. alkolun etkisiyle uyukluyordu. ben beklemeden bir daha sikimi agzına götürdüm yaladı yaladı yaladı.ve onu kaldırıp üstüne oturtum hem amına hem götüne degişik degişik alıyordu. kalkıp oturup içini çekiyordu. ve onu domalttımsikim taş gibi okadar sert vuruşlar yaptım ki dayanamayıp banyoya kaçtı. kalçam yırtılacak dedi. ve ömründe benim gibisini görmediğini iletti ardından banyoya giderek onu oturtup agzına verdim. cılgınlar gibi aladı ve agzına boşaldım. sabah oluncada çok mutlu bir şekilde ayrıldık. arada bir telde msnde görüşüp sevişiyoruz. bu yaşadıklarım hepsi gerçek sadece isimler farklı. onun gibi mutlu olmak isteyen bayanlar msn tel sizce nasıl uygunsa güven derecesinde msn adresimi ekleye bilirler hoşçakalın saglıkla kalın….
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?