Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 003185800225

çalıştığım otelde harika bir gece

Ben 35 yaşında çift karakterli birisiyim 4 yıl önce başıma gelen olayı yazmak istiyorum antalyada otelde gece vardiyasındayım meydancılık yapıyorum temizlik işi yapıyorum gecede tek başımayım gecenin geç bir saati oda isteği geldi resepsiyon git şu odaya ne istiyor dedi tamam dedi m havlu su vs şeyler isterler nasıl olsa dedim söyledikleri odaya vardığımda kapı tamamı açıktı tıkladım yinede gir dedi bir tane türk misafir vardı adamın üstünde havlu vardı bacak kısmı kapalıydı gövüs tarafı çıplaktı atlatik bir adamdı canım hoş geldin dedi buyrun efendim ne istemiştiniz dedim o kapıyı kapattı yatağa sırt üstü uzandı bana masaj yapmanı istiyorum dedi ben otelde fitnes var beyefendi ben anlamam dedim ya dedi anlamana gerek yok dedi sadece sırtıma ve bacaklarıma masaj yapmanı rica ediyorum dedi iş nereye varacaktı bilmiyordum işlerimde bitmişti zaten tamam beyefendi dedim yatağa adamın üstüne çıktım omuzları kasları çok çevikti o bölgeleri yumuşak yumuşak mıncıklıyodum adam çok güzel yapıyorsun dedi bir hamlede sırt üstü pozüzyonundan sıyrıldı önüne dönmüştü herkül gibi bir kas sistemi vardı havlunun arasındaki yarrak kabarıktı belli oluyodu tahrik olmuştum birazda bacaklarıma masaj yap istersen dedi tamam dedim bacaklarına masaj yaparken aklı o yarrağa kaymıştı üstünüze oturabilirmiyim dedim öyle daha rahat haraket ederim dedim kafana göre takıl dedi oda hissetmişti muhtemelen istediğimi havlunun üstüne doğru oturdum masaja başlamıştım geri ileri gidiyodum yarrağa temas etmek istiyodumkalçalarna masaj yapmaya başladım yarrağa biraz daha yakınlaşmak istiyodum adam havluyu boşa çıkardı muhteşem bir sikgözümün önündeyd kendimi kaybettim isterseniz onada masaj yapabilirim dedim adam yap o zaman dedi elime aldım avuçladım hiç düşünmeden sakso çekmeye başladım nefesim şiddetli bir şekilde artmıştı adam benim gömleğimi çıkardı domalmış şekilde yarrağı somuruyodum bitaftan adam beni çırılçıplak bırakmıştı zayıf ve bembeyaz bir vücudum vardı popoma şaplak atıyordu ben hemen ona doğru döndüm üstüne çıkmıştım dudaklarımı dudaklarına deydirdim öpüşmeye başlamıştık güçlü gövdesinde çocuk gibi kalmıştımbir anda beni altına aldı bacaklarımı yukarı doğru kendi omuzlarına yerleştirdi bacak omza yaptı hazırmısın bebeğim dedi heyecanlıydım hazırım dedim ama hepsini sokma acır dedim o başını salladı komidinin üstünde vazalin vardı ondan bir miktar aldı götüme sürmeye başladı terlemiştim klimayı yak dedim yaktı püfür püfür soğuk hava esmeye başlamıştı aniden kocaman yarrağı götüme kolayca yerleştirdi hiç acımamıştı vazalini bol sürmüştü pompoluyodu çok fena gelip gidiyordu zevkden geberiyodum bir iki gidişden sonra sıcacık döllerini üzerime fışkırttı neden dedim çıkardın dedim hoşlanmasın belki dedi yok dedim aksinehemen yarrağındaki kalan dölleri yalamaya başladım yatakta domaldım böyle dene dedim götümü kayırmıştım cayır cayır yanıyorum dedim hemen soktu gelgitler öldürdü beni götüm yanıyordu çok yarrak yedim ben dedim ama en büyüğü senin kiydi dedim adam dahada hızlandı gün ışıyana kadar sikmişti beni 6 20de banyoya geçtik orda ona kese yapıyordum kucağına oturmuştum siki götüme giriyodu gövüslerini köpükledim sevişiyodum erkeğim diyodum sonra7 de giyindim hiç bir şey olmamış gibi restorana gittim misafirler kahvaltı yapıyordu beni siken adam geldi kahvaltısını alıp masaya oturdu yanına gittim günaydın efendim dedim geceniz güzel geçmiştir eminim dedim mersi canım dedi seni hiç unutmuycam dedi güldüm tam yanından uzaklaşırken bana bir zarf verdi bu ne dedim benden sana küçük bir mükafat dedi teşekkür ettim dilediğiniz zaman gelirim dedim üzgünüm dedi bu akşam ayrılıyorum dedi biraz tebessüm ettim o halde iyi yolculuklar dedim ve ayrıldım yanından kuytu bir yerde zarfı açtım tam tamına500 tl vardı kçük bir not vardı adeta kadın gibisin dedi keşke biraz daha kalsaydım diyodu mesayiden sonra buluşalım kafe gibi yerde diyodu lojmancıydım hemen yanına gittim gelicem dedim sabahçılar a teslim ettim mesayiyi hemen dediği yere gittim güzel bir kahvaltıdan sonra sahile gittik bir tane tekne kiraladı denize açıldık teknede kamara falan vardı bomboştu deniz ıssısbir yere varmıştık üç kayalar denilen bir yerdeydik ben tişörtümü çıkardım uzun badi tipi şort vardı onuda çıkarttım kilot falan yoktu hazırlamıştım kendimi hoşuna gitti viskisini yudumluyodu onun atletini çıkardımgüneş tam tepemizdeydi ben denize atladım çırılçıplak denizdeydim oda hemen atladı o da çırılcıplaktı yanıma geldi teknenin kıç tarafına tutunmuştum oda arkama geçti omuzlarımı okşuyodu aşağı doğru uzandı kalçalarmdan okşamaya başladı biraz orda oyalandık öpüştük ben denizin içine girdim sakso bile çektim harikaydı sonra gel kamaraya gidelim dedi tamam dedim odaya geldiğmizde geniş bir yatak vardı kurulandık banyodan sonramı öncemi istersin dedihemen istiyorum dedim yatağa yatırdı beni tepeden tırnağa her yerimi öpüyordu ben hiç müdahele etmiyodum tamamen ona bırakmıştım kendimi defalarca becerdi beni sperm manyağı olmuştum akşam saat 10 da ayrılacaktı 3 e kadar teknede kaldık sikiştik daha doğrusu sikildim yemek her şey vardı teknede muhabbet etik hollandadan geliyormuş aktif biriymiş zenginim dedi iş yerim var dedi ama hayatta çok yanlızım dedi bana öyle bir şey dediki inanamadım hollandaya aldırayım seni dedi evleniriz dedi eşcinsel evliliği serbest orda dedi hayatın deyişir dedi istediğin gibi yaşarsın dedi yok dedim yapamam ailem var dedim adam beniikna etmek için bütün servetini veririm dedi yok dedim olmaz yapamam dedim fazla uzatmadı tekneyle kıyıya yanaştık vedalaştık kabul etseydim ne olurdu acaba diyorum bazen hala o akşamdan sonra bir daha öyle bir şans olmadı o adam kim bilir nerelerde şimdi…

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?